شرکت ۳۰۰ نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور
کد خبر: 4083616
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

شرکت ۳۰۰ نفر در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به برگزاری سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش گروهی گفت: در این جشنواره ۳۰۰ شرکت‌کننده از دانشگاه‌های فرهنگیان کشور حضور دارند.

محمد عربان، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشورمحمد عربان، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش گروهی و با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده به میزبانی لرستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش گروهی به‌صورت غیرحضوری، حضوری و آنلاین برگزار شده و برگزیدگان در آیین اختتامیه معرفی می‌شوند، ادامه داد: آثار بخش غیرحضوری این مسابقات به دبیرخانه برگزاری جشنواره ارسال و پس از انجام داوری نتایج آن مشخص شده است.

عربان با اشاره به اینکه داوری رشته تواشیح در بخش بانوان را مریم‌السادات صدر، مریم سماعی، خدیجه بیرانوند و کبری بیرانوند بر عهده دارند، ادامه داد: در رشته‌های تواشیح و مداحی آقایان سیدمحمد شاهرخی، محسن یاراحمدی، سیدعباس پورهاشمیان، عزت‌الله گوشه‌ای و حجت‌ کرم‌الهی بر عهده دارند.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور با تأکید بر اینکه در رشته‌های گروهی غیرحضوری از داوران بومی استفاده شده است، گفت: مسعود پورحمزه و حامد حکیم‌زاده در بخش سرود، فرزاد زیدی‌نژاد و مسعودی در بخش تئاتر صحنه‌ای و عروسکی و نمایشنامه‌خوانی و علی‌رضا دریکوند و سیدنصرالله شاهرخی در بخش ایده‌شو یا نوآوری قرآنی داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه بخش آنلاین سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش گروهی در 11 رشته معارفی که به‌صورت کتبی و آنلاین برگزار شده و برگزیدگان آن مشخص شده است، ادامه داد: برگزیدگان این مرحله به مرحله ملی جشنواره قرآن دانشگاه‌های کشور راه پیدا می‌کنند.

عربان با تقدیر از میزبانی شایسته لرستان در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: سی‌وهفتمین جشنواره قرآن دانشگاه‌های کشور سال آینده به میزبانی دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha