مشارکت ۱۲ هزار نفر در مسابقات قرآن دانشگاه فرهنگیان
کد خبر: 4084015
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

مشارکت ۱۲ هزار نفر در مسابقات قرآن دانشگاه فرهنگیان

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به مشارکت ۱۰ هزار دانشجو معلم در بخش آوایی و دو هزار نفر در بخش گروهی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور، گفت: این جشنواره در ۱۰ بخش و ۵۱ رشته برگزار شد.

موسوی،مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشوربه گزارش ایکنا از لرستان، سیده فاطمه موسوی، مدیرکل فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاهیان کشور، امروز، ۱۶ شهریور در اختتامیه سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانشگاه فرهنگیانی خواهد شد که رهبر معظم انقلاب به آن امید دارد.

وی با اشاره به اینکه سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور در ۱۰ بخش و ۵۱ رشته شامل رشته‌های آوایی از جمله ترتیل، اذان، تواشیح، رشته‌های معارفی، رشته‌های ادبی از جمله داستان‌نویسی، سخنوری، نمایشنامه‌نویسی، رشته‌های هنری شامل نقاشی، خوشنویسی، معرق، منبت، فیلم کوتاه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور در رشته‌های فناوری ازجمله تولید نرم‌افزار، بازی‌های رایانه‌ای و رشته‌های صحیفه سجادیه ازجمله دعاخوانی، مقاله نویسی به شکل کتبی برگزار شد، گفت: رشته‌ هنرهای گروهی شامل نمایشنامه خوانی، تئاتر و بخش نوآفرینی قرآنی از دیگر بخش‌های سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور بود.

موسوی با اشاره به اینکه سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور به میزبانی لرستان در بخش گروهی و گیلان در بخش آوایی برگزار شد، ادامه داد: بخش آوایی این جشنواره که به میزبانی گیلان برگزار شد ۱۰ هزار نفر شرکت کردند که از این تعداد ۲۴۷ نفر به مرحله کشوری و در مرحله گروهی ۲ هزار نفر شرکت کرده و ۵۰۰ نفر برگزیده شدند.

انتهای پیام
captcha