دانشگاه فرهنگیان؛ میزبان سی و هفتمین جشنواره قرآن دانشگاه‌های کشور
کد خبر: 4084021
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

دانشگاه فرهنگیان؛ میزبان سی و هفتمین جشنواره قرآن دانشگاه‌های کشور

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان از برگزاری سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

تقوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان،به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی تقوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان، امروز، ۱۶ شهریور در اختتامیه سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش گروهی که به میزبانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان باید در مباحث قرآنی سرآمد دانشگاه‌های کشور باشد

وی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های دانشگاه فرهنگیان کشور در اولویت قرار دادن مباحث قرآنی است، خاطرنشان کرد: دنیای امروز دچار ظلمت شده و گمشده دنیای امروز نور قرآن است.

تقوی با اشاره به اینکه امروزه با وجود علم و تکنولوژی آرامش وجود ندارد، گفت: در دنیایی که امروزه در جنگ، ظلم و ستم است تنها راه برون رفت از این شرایط توجه به قرآن و برگشت به دین است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه راه تعالی، پیشرفت و مسیر آرامش، قرآن است و برای توسعه مفاهیم قرآن باید تلاش کنیم حلاوت قرآن را به نسل جوان بچشانیم چراکه اگر جوانان حلاوت قرآن را چشیدند آن را رها نمی‌کنند، ادامه داد: تنوع رشته‌ها در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور یکی از برجستگی‌های این جشنواره بود.

وی با اشاره به اینکه سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور سال آینده به میزبانی دانشگاه فرهنگیان کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی در حوزه قرآن باید به شکلی باشد که هر دانشجو معلم باید یک مربی قرآن باشد

انتهای پیام
captcha