لرستان؛ میزبان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور
کد خبر: 4077985
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰

لرستان؛ میزبان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان کشور

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان از برگزاری سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش گروهی به میزبانی لرستان خبر داد.

شجاع عربان، رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستانشجاع عربان، رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش گروهی به میزبانی لرستان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در بخش گروهی و به دو شکل مجازی و حضوری طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ شهریورماه امسال به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: رشته‌های کتبی این مسابقات شامل مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، یکم شهریورماه سال جاری به شکل مجازی و همزمان برگزار می‌شود که تمهیدات لازم برای طرح سؤالات آزمون کتبی و برگزاری آن اندیشیده شده است.

عربان با اشاره به اینکه سی‌ودومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کشور در رشته‌های تواشیح و مداحی همزمان با آیین اختتامیه برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به میزبانی لرستان باید از این ظرفیت برای معرفی پتانسیل‌های استان استفاده کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان لرستان با بیان اینکه در این مسابقات ۲۰۰ دانشجو معلم به همراه سرپرستان آنان در استان حضور خواهند داشت، گفت: در رشته‌های نمایش، سرود، نمایشنامه رادیویی و تئاتر آثار جمع‌آوری شده توسط استان داوری می‌شود و فقط نفرات برگزیده هر رشته در آیین اختتامیه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha