غدیر خم میدان عدالت‌خواهی حکومت علوی است
کد خبر: 4153126
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری:

غدیر خم میدان عدالت‌خواهی حکومت علوی است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جبهه غدیر خم در واقع به‌عنوان میدان حق‌طلبی، پیشوایی و عدالت‌خواهی است که پیمبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و وصی ایشان حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) جانش را در این مسیر فدا کرد.

جلسه شورای اداری بندر گناوه

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بعدازظهر ۱۵ تیر، در جلسه شورای اداری گناوه که در محل سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم دشمنان عبرت بگیرند و مانعی در سر راه ایجاد نکنند تا انقلاب پرشتاب و مقتدر به سمت مقصد الهی حرکت کرده و بتوانیم الگوی امت اسلامی در مرحله اول و الگوی جهانیان باشیم.

وی افزود: درحالی که دشمن به همراه رسانه‌های بیگانه و گروه‌های تجزیه و سلطنت‌طلب با تمام وجود در سال گذشته به تعبیر رهبر معظم انقلاب به میدان آمده بودند تا برای همیشه انقلاب و اسلام را تمام شده اعلام کنند و از بین ببرند، اما کور خواندند و خودشان گرفتار شدند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: این‌ها باید عبرت تاریخ را ببینند که جوانان و نوجوانان ما را با رسانه‌های تبلیغاتی به میدان و در مقابل انقلاب آوردند، اما امروز در کشور فرانسه مهد آزادی و تمدن عین اتفاقاتی که برای ما رقم زدند، خودشان در این باتلاق گرفتار شدند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سیره و زندگانی امام علی (ع) منشور و گنجینه گرانبهایی برای خط و مشی حکومت داری است، گفت: شناخت، محبت و مودت و اطاعت از سیره و منش رهبر و امام اول شیعیان به عنوان وظیفه‌ای مهم بر دوش ما است که اگر تحقق پیدا کند، اوج معرفت نسبت به اهل بیت (ع) به کمال می‌رسد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری افزود: ایام غدیر، ویژگی‌هایی به غیر از جشن و سرور و شادمانی و ابراز عشق و ارادت به اهل بیت (ع) و شخص حضرت علی (ع) دارد و باید پیام‌های روشنی را از این روز مهم و تاریخی برای ادامه راه انقلاب و زندگی فردی و اجتماعی دریافت و برداشت کنیم.

وی گفت: جبهه غدیر خم در واقع به‌ عنوان میدان حق‌طلبی، پیشوایی و عدالت‌خواهی است که پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و وصی ایشان حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) جانش را در این مسیر فدا کرد.

محمدتقی صفری، فرماندار شهرستان گناوه هم گفت: با روی کارآمدن دولت سیزدهم، خدمات وافری در همه حوزه‌ها برای مردم این شهرستان ارایه شد و چندین پروژه که سال‌ها راکد و رها شده بودند، فعال شدند.

وی در عنوان کرد: جاده گناوه به گوره - گچساران، کمربندی فرعی گناوه، فاضلاب، طرح توسعه بندر گناوه و بندر ریگ، سالن ورزشی بانوان و جاده ساحلی متصل به روستا‌های مال خلیفه، مال قاید و قلعه حیدر در حوزه گردشگری و شهرک صنعتی بندرریگ از جمله اقدامات دولت در فعال شدن آن‌ها پس از چندین سال راکد بودن است.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالهادی رکنی‌حسینی، رئیس شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه بندر گناوه نیز نکاتی را در خصوص فرهنگ خدمترسانی به مردم و رفع مشکلات تجارت گمرکی در بخش صادرات کالا و بهبود وضعیت معیشت خانواده‌ها و اشتغال جوانان دختر و پسر گناوه‌ای بیان کرد.

امیرحسین مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha