مشی سردار سلیمانی الگوی فعالان رسانه‌ای قرار گیرد
کد خبر: 4027299
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

مشی سردار سلیمانی الگوی فعالان رسانه‌ای قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دیدار اعضای بسیج رسانه استان گفت: همان‌گونه که سردار سلیمانی، سردار میدان نظامی بودند شما نیز می‌توانید سرداران میدان‌های جنگ فرهنگی باشید.

امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام‌جمعه قزوین، در دیدار اعضای بسیج رسانه استان قزوین که روز گذشته، ۱۸ دی به مناسبت روز بسیج رسانه برگزار شد، تصریح کرد: خدای متعال برای ما یک مأموریت آسمانی و ملکوتی ترسیم کرده است و در هر شغلی که انجام می‌دهیم باید بدانیم که مأموریت اصلی ما همان مأموریتی است که خداوند ترسیم کرده و باید در مسیر آن تلاش کنیم که همان عبادت خدای متعال است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین صداقت و اخلاص را دو ویژگی مهم حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: اگر ما نیز کارهایمان را با محوریت اخلاص و صداقت انجام دهیم، یقیناً برکات کارمان بسیار  بوده و اثرگذار می‌شود.

وی با تشریح خدمات گسترده سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی یادآور شد: خداوند فرموده ابرار کسانی هستند که به قیامت، کتاب‌های آسمانی، ملائکه، عالم غیب، زکات و نماز اعتقاد دارند و مال خود را برای آزاد کردن انسان‌های گرفتار صرف می‌کنند و سردار سلیمانی کسی بود که این معنا را به خوبی دنبال کرد و مردم مسلمان و غیر مسلمان را در کشورهای سوریه، یمن، عراق و غزه از دست ظلم، ستم و جنگ نجات داد و این مشی، خوب است الگوی شما فعالان رسانه‌ای قرار گیرد.

آیت‌الله عابدینی عدالت و کرامت را از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: عدالت و کرامت دو دروازه بسیار مهمی هستند که مردم را از ادیان دیگر به اسلام جذب می‌کند و هیچ دروازه‌ای به اندازه عدالت و کرامت زمینه پذیرش اسلام را برای انسان‌های دیگر فراهم نمی‌کند و بسیار مهم است که بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی امر به معروف و نهی از منکر را در به عزت رسیدن انسان‌ها بسیار مؤثر دانست و گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به خاطر توجه به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر عزت پیدا کردند و خداوند نیز وعده آن را داده و این دو شخصیت بزرگ عالم نیز نمونه‌های عینی این مسیر الهی هستند.

این مسئول با تشریح اهمیت عرصه‌های فرهنگی بیان کرد: همان‌گونه که سردار سلیمانی، سردار میدان نظامی بودند، شما عزیزان نیز می‌توانید سرداران میدان‌های جنگ فرهنگی باشید و نقش رسانه‌ها در این جنگ مهم بسیار مهم و حیاتی است و امیدوارم هر روز بیش از گذشته این معنا مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: گرفتاری‌های امروز ما در گرایش‌های سیاسی نیست، بلکه در مسلمانی ماست، مسلمان ماندن هزینه دارد و می‌بایست این هزینه‌ها را تحمل کرد و همواره در مقابل مسئولان متذکر شد و نسبت به مردم مدارا کرد این را بدانیم با عدالت و عمل به حق، به نتایج خوبی خواهیم رسید.

انتهای پیام
captcha