جوانان عدالت‌خواه بهترین یاران دستگاه قضا هستند
کد خبر: 3979945
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
امام‌جمعه قزوین:

جوانان عدالت‌خواه بهترین یاران دستگاه قضا هستند

امام‌جمعه قزوین گفت: در دستگاه قضایی اگر بخواهیم عدالت اجرا شود، باید حامی عدالت‌طلبان باشیم، این جوانانی که به میدان می‌آیند و نامهربانی‌ها را تحمل می‌کنند و پای عدل و ایمان می‌ایستند، بهترین یاران دستگاه قضا هستند و اگر می‌خواهیم عدالت اجرا شود باید از چنین جریانات عدالت‌خواهی حمایت شود.

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام‎جمعه قزوین، چهارم تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: ایام انتخابات زمان سنجش تقواست تا ببینیم چه میزان خداوند مد نظرمان بوده است.

وی با اشاره به کارشکنی‌ها و هجمه‌های داخلی و خارجی برای آسیب رساندن به روند انتخابات، تصریح کرد: عوامل بسیاری در انتخابات به میدان آمدند تا مردم ما به میدان نیایند. رسانه‌های صهیونیستی و آمریکایی و همه دشمنان اسلام در بیرون از مرزها به همراه منافقان شب و روز تبلیغ می‌کردند که مردم رأی ندهند.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: کارشکنی‌هایی انجام شد تا مردم به میدان نیایند، بی‌حوصلگی و بی‌رمقی برخی از مسئولان به‌خوبی مشهود بود. در برخی کشورهای خارجی به کسانی که رأی می‌دادند توهین می‌کردند و مردم را کتک می‌زدند اما مدعیان حقوق بشر از این جریان‌ها حمایت کردند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین بیان کرد: اما مردم به میدان آمدند و رأی بالایی دادند. دست یکایک مردم را برای این حضور آگاهانه و مسئولانه و با بصیرت می‌بوسیم و قبل از تبریک به رئیس‌جمهور منتخب، به این مردم تبریک می‌گوییم.

وی اظهار کرد: به منتخبان شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور و استان مؤمن پرور قزوین و همه منتخبان مؤمن، انقلابی و متعهد تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم این دوران خدمت‌شان در شوراهای شهر و روستا پرونده قیامت‌شان را روشن کند، ذخیره آخرت‌شان شود، جلوی فساد را بگیرند، امانت‌دار بیت‌المال باشند، زندگی و رفاه مردم را سامان دهند و مردم روی خوش زندگی، آسایش و رفاه را ببینند و اگر درست عمل کنند توده‌های مردم پشتیبان‌شان خواهند بود.

آیت‌الله عابدینی با گرامیداشت هفتم تیر، سالروز شهادت آیت‎الله بهشتی، اظهار کرد: شهید بهشتی بسیار مظلوم بود و اهانت‌ها، تهمت‌ها، ناسزاها و جوسازی‌ها علیه این سید مظلوم صورت می‌گرفت و هیچ‌وقت دیده نشد وی از شخص خودش دفاع کند و هر وقت آمد حرفی بزند از انقلاب، مردم و عدالت دفاع کرد و برای این بزرگ‌مرد علو درجات را درخواست می‌کنیم و برای دشمنانش که دشمنان مردم و دین و انقلاب بودند، ذلت و نابودی درخواست داریم.

خطیب جمعه قزوین با تبریک هفته قوه قضائیه، تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران دستگاه قضا در استان قزوین که دغدغه عدالت دارند و برای این معنا بر این مسئولیت قرار گرفته‌اند، تبریک عرض می‌کنم. آن‌هایی که سوء‌استفاده می‌کنند و حامی کسانی می‌شوند که به بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند، حساب‌شان جداست.

وی افزود: آن‌هایی که حامی زمین‌خواری‌ها هستند، آن‌هایی که در فساد اداری دخیل هستند و حامی کسانی هستند که در فضای مجازی به ارزش‌ها توهین می‌کنند را جزو دستگاه قضا نمی‌دانیم. آن‌ها همانند طبری‌ها شناسایی می‌شوند و دست‌شان از پیکره دستگاه قضا کوتاه می‌شود و ان‌شاءالله هر روز شاهد پاک‌تر شدن دستگاه قضا باشیم.

امام‌جمعه قزوین ادامه داد: در دستگاه قضایی اگر بخواهیم عدالت اجرا شود، باید حامی عدالت‌طلبان باشیم، این جوانانی که به میدان می‌آیند و نامهربانی‌ها را تحمل می‌کنند و پای عدل و ایمان می‌ایستند، بهترین یاران دستگاه قضا هستند و اگر می‌خواهیم عدالت اجرا شود باید از چنین جریانات عدالت‌خواهی حمایت شود.

انتهای پیام
captcha