۲۷۳ عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسید
کد خبر: 4100739
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
از ابتدای سال

۲۷۳ عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برپایی نمایشگاه کتاب تا پایان سال‌ جاری با حضور ۳۰۰ ناشر در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۷۳ عنوان کتاب در لرستان به چاپ رسیده است.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، ۲۸ آبان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات و آشوب‎های اخیر در کشور گفت: طی یک ماه و نیم تا دو ماه گذشته یک جنگ سازماندهی ‌شده رسانه‌ای، اعتقادی، فرهنگی و همه‌جانبه علیه جمهوری اسلامی را از سوی رسانه‌های معاند داشتیم.

وی از برپایی نمایشگاه کتاب تا پایان سال‌ جاری با حضور ۳۰۰ ناشر برجسته کشور در لرستان خبر داد و افزود: در کل کشور پنج استان نمایشگاه بزرگ کتاب را برگزار خواهند کرد و لرستان در تقویم اجرایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین استانی است که این نمایشگاه را برگزار خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: در هشت ماهه سال‌ جاری، ۲۷۳ عنوان کتاب را به چاپ رسانده‌ایم که این نشان‌دهنده آن است که در حوزه کتاب، تولید و نشر کتاب در حال پیشرفت هستیم که امید است با برگزاری نمایشگاه کتاب در حوزه خرید و رساندن آن به سبد خانوار موفق باشیم.

انتهای پیام
captcha