تبیین خدمات دولت سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود
کد خبر: 4100743
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

تبیین خدمات دولت سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه تبیین خدمات دولت سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود، گفت: شورای اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها ابزار بیان خدمات دولت به مردم هستند.

جید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید منعمی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز، ۲۸ آبان در جلسه شورای اطلا‌ع‌رسانی این استان، اظهار کرد: تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری اسلامی ایران در بحث اطلاع‌رسانی بر بیان خدمات دولت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه بدنه دولت مستقر در استان می‌دانند که دولت اقدامات خوبی در بحث اعتبارات در لرستان داشته است، ادامه داد: در دولت سیزدهم شاهد حضور مسئولان کشوری و خدمات مطلوبی در لرستان هستیم، اما این خدمات به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

منعمی با بیان اینکه شورای اطلاع‌رسانی و رسانه‌ها ابزار ارائه خدمات دولت به مردم هستند، ادامه داد: شورای اطلاع‌رسانی دارای ساختار رسمی است و جلسه سیاست‌گذاری این شورا در لرستان تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شده است.

منعمی با تأکید بر اینکه بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران سبب امیدآفرینی به مردم می‌شود، گفت: اجرایی شدن مصوبات شورای اطلاع‌رسانی استان از اولویت‌های این شورا است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه بعد از تشکیل دولت سیزدهم، شاهد جذب اعتبارات و حضور مقامات در استان بودیم، اما آن‌گونه که باید به سمع و نظر مردم نرسیده است، اضافه کرد: بخشی از آن به این برمی‌گردد که شورای اطلاع‌رسانی باید قوی‌تر کار خود را انجام دهد و یک بخش آن‌هم برمی‌گردد به رسانه‌هایی که به‌عنوان ابزار انتشار خدمات حاکمیت، انقلاب و دولت از آنها انتظار می‌رود رسانه‌های که از جنس خود مردم هستند این فضا را آماده کنند که دولت در بحث انتشار اخبار خود دچار مشکل و معضل نباشد.

وی ادامه داد: یک ساختاری تحت عنوان شورای اطلاع‌رسانی دولت در سطح کلان کشور وجود دارد که بهادری‌جهرمی مسئولیت آن را بر عهده‌ دارد؛ متناظر آن نیز در استان‌ها ساختاری وجود دارد که معاون سیاسی استاندار رئیس شورا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیر شورا، رئیس شورا و برنامه‌ریزی، مدیرکل اطلاعات، مدیرکل صداوسیما، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه و مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان و مدیر روابط عمومی استانداری اعضای این شورا هستند. وظیفه این شورا سیاست‌گذاری امر اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات دولت به مردم است.

انتهای پیام
captcha