توطئه‌های دشمن نشان از اثرگذاری و مهم بودن ایران است
کد خبر: 4100729
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

توطئه‌های دشمن نشان از اثرگذاری و مهم بودن ایران است

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه مدیران استانی مکلف به اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه‌ها هستند، گفت: توطئه‌های دشمنان نشان از اثرگذاری و مهم بودن ایران است.

فرهاد زیویار استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۲۸ آبان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی این استان با اشاره به اینکه رسانه‌ها ظرفیت ارزشمند استان هستند، اظهار کرد: روال کار در شورای اطلاع‌رسانی به این شکل است که اعضای عضو شورا گزارش می‌دهند و رسانه‌ها آن را منتشر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز رویارویی مستقیم دشمن با کشور را می‌بینیم و باید بدانیم وقتی دشمن به‌طور علنی وارد جنگ شده به این جهت است که قطار پیشرفت انقلاب در حال حرکت است، اضافه کرد: به‌علت اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران، توطئه، فتنه‌گری گروهک‌های تجزیه‌طلب در پشت مرزها و جریان نفوذ همواره تداوم داشته است که در ماه‌های اخیر بخشی از نخبگان و جوانان نیز تحت‌تأثیر آن قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه در هشت سال گذشته تمرکز بر اعتماد به غرب و برجام بود و عملا دیدیم که به آن جامعه عمل پوشیده نشد، گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تمرکز بر توان داخلی و نخبگان در اولویت قرار گرفت و دولت در نظر داشت چهره واقعی غرب را به مردم نشان دهد.

زیویار با اشاره به اینکه قطار پیشرفت انقلاب با سرعت خوبی به حرکت درآمده است، به‌طوری‌ که براساس آمار گمرک کشور، تجارت خارجی غیرنفتی کشور با بیش از ۱۱۶ میلیارد دلار، رشد ۳۰ درصدی داشته است، افزود: دولت تحرک اقتصادی خوبی را انجام داده و نمونه آن مردمی‌سازی یارانه‌هاست، به‌طوری‌ که به دهک‌های یکم تا چهارم جامعه که هیچ منبع درآمدی برای معاش نداشتند با کمک‌ نهادهای حمایتی یارانه طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، نزدیک به دو میلیون تومان به‌طور ماهانه داده می‌شود.

استاندار لرستان با یادآوری اینکه حجم مبادلات ارزی کشور ۳۶ میلیارد دلار است و چشم‌انداز دولت سیزدهم، حداقل رسیدن این رقم به ۱۱۶ میلیارد دلار است، ادامه داد: عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان شانگهای به ذائقه غرب خوش نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه و برخی افراد داخلی‌ که موقعیت خود را از دست دادند کارنامه هشت ساله ناموفق در دولت گذشته را نمی‌بینند و خدمات یک ساله دولت سیزدهم را زیر سؤال می‌برند، اظهار کرد: هشتگ‌سازی‌های ربات‌محور در فضای مجازی توسط دشمنان نشان از مهم بودن ایران است، چراکه اگر ایران اسلامی، بی‌اثر باشد این همه قدرت در مقابل آن قرار نمی‌گیرند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه غرب تمام ظرفیت رسانه‌ای خود را بر علیه جمهوری اسلامی ایران به‌کار گرفته است، ادامه داد: رویداد بی‌نظیر اربعین و برپایی جشن 10 کیلومتری غدیر نشان از اتحاد و همکاری دولت و ملت در حد اعلی دارد.

زیویار با تأکید بر اینکه مدیران استانی مکلف به اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه‌ها هستند و باید ساز‌وکاری برای اطلاع‌رسانی آماده شود، گفت: طی دو ماه آینده با توجه به رفع نقص پروژه‌های استان شاهد بهره‌برداری آنان خواهیم بود. اجرای طرح چهارخطه کوهدشت، جاده و پل بلیلوند، حل مشکلات کارخانه نساجی، خودروسازی فردا و سد حوضیان، آبگیری سد نورآباد، اجرای پروژه بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی کوهدشت و پروژه راه‌آهن دورود با اعتبار چند ده میلیاردی بخشی از خدمات دولت سیزدهم در لرستان است.

انتهای پیام
captcha