مدیران، راوی خدمات دولت باشند
کد خبر: 4100695
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

مدیران، راوی خدمات دولت باشند

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه لرستان با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی از درون برش نقشه فرهنگی استان استخراج می‌شود، گفت: مدیران راوی خدمات و زحمات دولت باشند، چراکه این خدمات کمتر گفته شده است.

حجت‌الاسلام رضا حقیان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام رضا حقیان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، امروز، ۲۸ آبان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی این استان اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران با دستور مقام معظم رهبری شورای سیاست‌گذاری در استان‌ها تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام مسائل نهاد امامت جمعه در شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، گفت: یکی از مسائلی که در شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه مطرح می‌شود، تعیین سخنرانان قبل از خطبه‌های نماز جمعه به‌عنوان یک رسانه مورد اعتماد مردم، است.

حقیان با اشاره به اینکه قبل از خطبه‌ها باید از وجود مدیران دستگاه‌ها به‌منظور گزارش عملکرد و در برخی هفته‌ها از شخصیت‌‌ها برای ترویج مسائل مورد نیاز مردم استفاده کرد، ادامه داد: دستگاه‌ها باید عملکرد دولت را بیان کنند؛ ما دستاوردهای زیادی داشتیم که در گذشته نبوده و در نظام اسلامی حاصل شده و باید راوی این دستاوردها باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه لرستان افزود: شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهای اقماری شورای عالی انقلاب فرهنگی با شرح وظایف خاص در حیطه ارتقای فرهنگی و زدودن مسائل ضدفرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های برنامه‌ریزی‌های شورای فرهنگ عمومی این است که از درون برش نقشه فرهنگی استان استخراج می‌شود، گفت: در گذشته صورت‌جلسات شورای فرهنگ عمومی به وزارت ارشاد ارسال می‌شد، اما امروز وضعیت به این شکل است که مصوبات به دستگاه‌ها ارسال می‌شود و دستگاه‌ها باید گزارشات مستند خود را بیان کنند.

انتهای پیام
captcha