«به سوی دوستی و احترام»؛ پیام مسلمانان آمریکا به ترامپ
کد خبر: 3546076
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

«به سوی دوستی و احترام»؛ پیام مسلمانان آمریکا به ترامپ

گروه بین‌الملل: اعضای گروه جوانان مسلمان شهر «مورفریزبورو» در ایالت «تنسی» آمریکا در واکنش به حوادث اسلام‌ستیزانه بعد از انتخاب «ترامپ»، روز جمعه، 28 آبان برنامه‌ای را با عنوان «به سوی دوستی و احترام» در میدان اصلی این شهر برگزار می‌کنند.

«به سوی دوستی و احترام»؛ پیام مسلمانان آمریکا به ترامپ
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «dnj»، در واکنش به حوادث اسلام‌ستیزانه بعد از انتخاب «ترامپ» به ریاست‌جمهوری، اعضای گروه جوانان مسلمان شهر«مورفریزبورو» قصد دارند، این برنامه را با اهدای گل و شیرینی و کارت‌پستال‌های حاوی پیام دوستی و احترام برگزار کنند.
ثمر سلیم، رئیس انجمن دانشجویان مسلمان در دانشگاه تنسی و مسئول هماهنگی این برنامه گفت: تلاش داریم برنامه‌های زیادی را در راستای ایجاد روابط دوستانه با غیرمسلمانان برگزار کنیم زیرا بسیاری از آنها چیزی در مورد مسلمانان نمی‌دانند.
وی گفت: زمانیکه کار ساده و کوچکی برای ابراز دوستی در برابر نفرت انجام می‌دهیم، نظر مردم واقعا عوض می‌شود.
سلیم افزود: بسیاری از مردم آمریکا مسلمانان را تنها از طریق حرف‌های دیگران و رسانه‌ها می‌شناسند و بخشی از ترس موجود به خاطر عدم ارتباط آنها با مسلمانان است.
وی به یکی از برنامه‌های برگزار شده توسط انجمن دانشجویان مسلمان اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگانی بودند که تا آن‌روز هرگز یک مسلمان ندیده بودند و در آنجا با اسلام و مسلمانان آشنا شدند.
سلیم تاکید کرد: هدف این برنامه‌ها این است شهروندان آمریکایی، مسلمانان را ببینند و بدانند آنها مانند خودشان شهروندان معمولی هستند که زندگی و فعالیت‌های روزانه مشابهی با آنها دارند.
مطالب مرتبط
captcha