اعلام همبستگی با مسلمانان در پیاده‌روهای آمریکا
کد خبر: 3545276
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰

اعلام همبستگی با مسلمانان در پیاده‌روهای آمریکا

گروه بین‌الملل: یک شهروند آمریکایی در اقدامی جالب برای بالا بردن روحیه مسلمانان بعد از انتخاب ترامپ به ریاست‌جمهوری، پیاده‌رو مقابل مرکز اسلامی شهر «نشویل» را مملو از پیام‌های اتحاد و دوستی کرد.

پیام دوستی در پیاده‌رو مرکز اسلامی «نشویل» آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «patch»، در حالیکه این روزها گزارش‌های زیادی مبنی بر حملات نژادپرستانه و اسلام‌ستیزانه علیه مسلمانان بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری از سراسر آمریکا به گوش می‌رسد، یکی از شهروندان «نشویل» مرکز ایالت «تنسی» آمریکا، با درج پیام‌های دوستی در پیاده‌رو مقابل مرکز اسلامی مردم این شهر را تشویق به حمایت از مسلمانان کرد.
بنسون اسکارس روی پیاده‌رو نوشت: ما شما مسلمانان را می‌شناسیم و دوست داریم اینجا باشید... ما شما را دوست داریم و از شما تشکر می‌کنیم که شهر ما را با حضور خود زیبا کرده‌اید.
وی گفت: هدف من این است، مسلمانان بدانند کسانی هستند که از آن‌ها حمایت می‌کنند.
اسکارس هم‌مزمان با درج این پیام‌ها از عابران خواست تا با نوشتن پیام یا کشیدن تصویری حمایت خود را از مسلمانان اعلام کنند.
راشد فخرالدین، مدیر مرکز اسلامی نشویل گفت:‌ این پیام بار دیگر به ما اطمینان داد که شهروندان غیرمسلمان در کنار ما هستند و با حمایت از همدیگر می‌توانیم کارهای بزرگی برای این کشور انجام دهیم.
captcha