برنامه‌های سپاه بروجرد به‌مناسبت دهه بصیرت اعلام شد
کد خبر: 4107611
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

برنامه‌های سپاه بروجرد به‌مناسبت دهه بصیرت اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزاری همایش دختران و پسران حاج قاسم، پویش «نسل سلیمانی»، نشست‌های علمی با چشم‌انداز جبهه مقاومت، کرسی‌های آزاداندیشی، برپایی مسابقه نقاشی، تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت را از برنامه‌های این نهاد در دهه بصیرت اعلام کرد.

احمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرداحمد حسنوند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در گفت‌‌وگو با ایکنا از لرستان در تشریح برنامه‌های دهه بصیرت در بروجرد، گفت: به‌مناسبت دهه بصیرت در نظر داریم همایش بزرگ دختران و پسران حاج قاسم را با حضور ابوذر روحی، خواننده سرود «سلام فرمانده» برگزار کنیم. همچنین پویش «نسل سلیمانی» در دستور کار است و علاوه بر این نیز مراسم پاسداشت شهید سلیمانی در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی حضور هادیان سیاسی در مدارس، مراسم شب شعر، مسابقات ورزشی و تجلیل از نخبه‌های ورزشی، برگزاری نشست‌های علمی با چشم‌انداز جبهه مقاومت، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، برپایی مسابقه نقاشی، تجلیل از رزمندگان جبهه مقاومت را از دیگر برنامه‌های سپاه بروجرد در دهه بصیرت برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با یادآوری اینکه برای دهه بصیرت و ایام فاطمیه نیز برپایی «میز خدمت» و اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم بروجرد انجام می‌شود، گفت: سال آینده کنگره ملی شهدای لرستان برگزار می‌شود که در این  راستا کنگره شهرستانی هزار و ۵۰۰ شهید شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha