دشمن به‌دنبال تخریب هویت دینی جامعه ایران است
کد خبر: 4087131
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

دشمن به‌دنبال تخریب هویت دینی جامعه ایران است

نماینده ولی‎فقیه در سپاه لرستان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تخریب هویت دینی جامعه ایران است، گفت: دشمن ضمن برنامه‌ریزی برای آسیب زدن به امنیت کشور، از هر حادثه‌ای تلاش می‌کند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت کشور و مبانی دینی مردم، بهره‌برداری کند.

حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان در آیین معنوی زیارت عاشورا در جمع اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان که امروز، 30 شهریورماه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان (یاوران علمی) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز ایران اسلامی، سخنانی درباره رویداد اخیر درگذشت زنده‌یاد مهسا امینی، گفت: ضمن تسلیت به خانواده زنده‌یاد امینی و پیگیری قانونی موضوع که در حال انجام است، باید هوشیار بود که در زمین دشمن بازی نکنیم.

وی افزود: دشمن به‌دنبال تخریب هویت دینی جامعه ایران است و ضمن برنامه‌ریزی برای آسیب زدن به امنیت کشور، از هر حادثه‌ای تلاش می‌کند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و امنیت کشور و مبانی دینی مردم، بهره‌برداری کند؛ بنابراین ما در هر جایگاهی که هستیم باید هوشیاری خود را حفظ کنیم تا نقشه‌های شوم دشمن، ناکام بمانند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه کاستی‌ها و کمبودها بایستی رفع شوند اما هدف دشمن، فقط این موضوع نیست؛ بلکه دشمن به‌دنبال نابودی ایران اسلامی است تا کشور به سوی ناامنی و بی‌ثباتی برود، اضافه کرد: همه برنامه‌ریزی‌های دشمن در جنگ نرم، آن است که مبانی و اعتقادات دینی مردم، نابود شوند.

درویشی گفت: مراسم باشکوه اربعین یک مراسم بسیار مهم و بزرگ دینی است که البته دشمن تلاش می‌کند عظمت و بزرگی این مراسم باشکوه را به حاشیه ببرد و کم اهمیت جلوه بدهد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز به‌ویژه شهدای دفاع مقدس، مراسم باشکوه اربعین حسینی را یکی از نمودهای عظمت و قدرت دینی دانست که خوشبختانه با استقبال گسترده مردم روبه‌رو شد.

خبرنگار امین زینی وند 

انتهای پیام
captcha