ایجاد بانک جامع جنین اهدایی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
کد خبر: 4039051
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴

ایجاد بانک جامع جنین اهدایی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان

مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان گفت: با توجه به افزایش متقاضیان درمان به روش استفاده از تخمک و جنین اهدایی در لرستان، مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان این روش‌ها را جزو برنامه‌های معمول خود قرار داده است.

ایجاد بانک جامع جنین اهدایی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد لرستان، رحیم حسنی‌تبار، مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان شنبه، هفتم اسفند، گفت: خوشبختانه بانک جامع جنین اهدایی در کلینیک اهدایی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان ایجاد شده است که انتخاب اهداکنندگان و دریافت‌کنندگان بر مبنای قانون و مقررات مصوب وزارت بهداشت انجام می‌شود.

وی درباره شرایط لازم برای اهدا و دریافت جنین و روند ارزیابی آن، تصریح کرد: در مواردی که تمامی درمان‌های ناباروری با شکست مواجه شده باشند و یا در موارد خاصی که وقوع بارداری امکان‌پذیر نباشد، تنها راه‌حل درمانی زوج نابارور، استفاده از جنین یا تخمک اهدایی است.

مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان اضافه کرد: با توجه به افزایش متقاضیان درمان به روش استفاده از تخمک و جنین اهدایی در لرستان، مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان این روش‌ها را جزو برنامه‌های معمول خود قرار داده است.

حسنی‌تبار ادامه داد: داشتن سلامت متعارف از نظر بیماری‌های داخلی، روانی، عفونی، ژنتیک، زنان و اورولوژی و نیز احراز صلاحیت اخلاقی از جمله شاخص‌های اصلی انتخاب اهداکنندگان و دریافت‌کنندگان است.

وی افزود: همچنین، مسائل حقوقی در ابتدا به‌ دقت بررسی می‌شوند و رعایت دقیق و کامل محرمانگی روند اهدا و ناشناس ماندن اهداکننده و دریافت‌کننده، از اصول مهم این کلینیک است.

مدیر مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان بیان کرد: در این کلینیک، دیدگاه‌های زوج دریافت‌کننده در زمینه خصوصیات فرهنگی و اعتقادی اهداکننده نیز بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود، مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان واقع در خرم‌آباد، میدان ۲۲ بهمن، خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از بانک ملی، نبش خیابان نیما با شماره‌های تماس ۷۴- ۳۳۲۱۷۱۷۳ -۰۶۶ آماده ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان است.

انتهای پیام
captcha