مؤسسات قرآنی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند
کد خبر: 4171405
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
مدیر مؤسسه قرآنی حوراءالانسیه دورود:

مؤسسات قرآنی از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند

فاطمه حسنوند با بیان اینکه جامعه امروز ما بیشتر از هر زمان دیگری به حضور فعال مؤسسات و فعالان قرآنی در فضای واقعی و مجازی نیاز دارد، گفت: مؤسسات قرآنی بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا بتوانند تأثیرگذاری مثبتی در جامعه داشته باشند.

مؤسسه قرآنیفاطمه حسنوند، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حوراءالانسیه دورود در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با بیان اینکه این مؤسسه قرآنی فعالیت خود را از اواخر دهه 80 و با دریافت مجوز از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان آغاز کرده است، گفت: مؤسسه حوراءالانسیه در زمینه‌های آموزش، تبلیغ و ترویج قرآن کریم ویژه بانوان، کودکان، نوجوانان و جوانان فعالیت دارد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دینی، مذهبی و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حوراءالانسیه دورود اضافه کرد: همزمان با برگزاری کلاس‎های ویژه کودکان و نوجوانان، برای مادرانی که همراه فرزندان خود در مؤسسه حضور می‎یابند نیز کلاس‌های آموزش صحیح‌خوانی و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حوراءالانسیه دورود با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مؤسسات قرآنی عدم موفقیت در جذب مخاطب است که می‌تواند یک ضعف برای مؤسسه باشد، اما در این زمینه باید تمام تلاش خود را داشته باشیم، ادامه داد: از دیگر مشکلات مؤسسات قرآنی می‌توان به بالا رفتن بی‌رویه رهن و کرایه مکان مؤسسه اشاره کرد که هر ساله با افزایش هزینه‌ها مواجه می‌شویم و تاکنون با کمک خداوند و اهل‌ بیت(ع) توانسته‌ایم مؤسسه را سر پا نگه‌ داریم.

حسنوند با بیان اینکه مؤسسات قرآنی در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به حمایت نیاز دارند تا بتوانند تأثیرگذاری مثبتی در جامعه داشته باشند، افزود: جامعه امروز ما به حضور فعال مؤسسات و فعالان قرآنی در فضای واقعی و مجازی نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه برای جذب جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های قرآنی به برخی از امکانات و تجهیزات نیاز است که حمایت‌های مادی و معنوی بالایی را می‌طلبد، اظهار کرد: برای مسئولان پیشنهاداتی داریم که از جمله آنها می‌توان بخ استخدام مربیان برتر قرآنی به‌عنوان مربیان پرورشی در مدارس اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha