همایش «الگوی سوم زن» در خرم‎آباد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4119999
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

همایش «الگوی سوم زن» در خرم‎آباد برگزار شد + عکس

امور بانوان دانشگاه لرستان با همکاری استانداری لرستان و فرمانداری خرم‌آباد، همایش استانی «الگوی سوم زن و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان» را برگزار کرد.

همایش «الگوی سوم زن» در خرم‎آبادبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، همایش استانی «الگوی سوم زن و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در حوزه زنان»، 16 بهمن‌ماه با حضور علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، میثاق حیدری، مشاور رئیس دانشگاه لرستان در امور بانوان، احمدی‌چگنی، فرماندار خرم‌آباد، فریبا ولی‌پور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، کریم خورشیدوند، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و جمعی از بانوان سازمان‌ها و ادارات استان لرستان در سالن اجتماعات شهدای جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد.

در این همایش از بانوان برتر مسابقه کتابخوانی حجاب و عفاف که توسط دفتر بانوان و خانواده فرمانداری خرم‌آباد برگزار شده بود، تجلیل شد.

بانوان حاضر در این همایش، پرسش‌ها و دیدگاه‌های خود را درباره موضوعات روز جامعه مرتبط با حوزه زنان بیان کردند و حجت‌الاسلام مصطفی مهدوی، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، به پرسش‌های بانوان پاسخ داد.

در بخش دیگری از برنامه‌، معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در سخنانی، اهمیت جایگاه زن از نگاه اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی را تبیین کرد.

الگوی سوم زن، با پرهیز از الگوی غربی و شرقی زن، به تبیین جایگاه زن با الگوگیری از بزرگان دینی همچون حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) می‌پردازد.

همچنین در این همایش، رئیس دانشگاه لرستان و فرماندار خرم‌آباد درباره الگوی سوم زن و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان، سخنرانی کردند.

انتهای پیام
captcha