منتخبان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان معرفی شدند
کد خبر: 4010888
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

منتخبان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان معرفی شدند

سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان با معرفی منتخبان در خرم‎آباد به کار خود پایان داد.

رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج به گزارش ایکنا، به‌ نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی بسیج لرستان، در آیین اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان که عصر جمعه، ۱۴ آبان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‎آباد برگزار شد، منتخبان این رقابت معرفی شدند.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۳۲ نفر در قالب ۳۶ تیم در سه بخش پویانمایی، اپلیکیشن و بازی اندروید در این رویداد بزرگ شرکت کردند، که ۱۷ تیم در بخش پویانمایی، چهار تیم در بخش بازی‌های تلفن همراه و ۱۶ تیم در بخش اپلیکیشن در این رویداد به رقابت پرداختند.

بنابر رأی هیئت‌داوران این رویداد در بخش پویانمایی انیمیشن «آن مرد هست» از شهرستان خرم‌آباد مقام سوم، انیمیشن «مسیح کردستان» از شهرستان کوهدشت مقام دوم و انیمیشن «شهید سیدامیر صالحی» از گروه خواهران شهرستان الیگودرز مقام اول را به‌دست آوردند.

در این بخش انیمیشن «ققنوس ۵۷» از شهرستان ازنا و «زندگی‌نامه شهید بروجردی» از شهرستان خرم‌آباد شایسته تقدیر شدند.

در بخش اپلیکیشن، برنامه «اگری هاب» از شهرستان خرم‌آباد مقام سوم، برنامه «دست‌پز» از شهرستان الشتر مقام دوم و برنامه «نوبت‌دهی آنلاین» از شهرستان خرم‌آباد مقام اول را کسب کردند.

همچنین برنامه «فرودگاه تعاون» از شهرستان پلدختر در این بخش از نگاه داوران مسابقه شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش بازی ویژه تلفن همراه، بازی «پرسون» از شهرستان الیگودرز مقام سوم، بازی «حاج عمران» از شهرستان چگنی مقام دوم و بازی «انقلابیون» از شهرستان خرم‌آباد مقام اول را کسب کردند.

همچنین در این مراسم از رادین علی‌شاهی و پرهام شهبازی با ۱۰ و ۱۳ سال سن به‌عنوان کم سن‌ترین شرکت‌کنندگان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha