مرحله استانی رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4007971
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
۱۲ تا ۱۴ آبان؛

مرحله استانی رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در خرم‌آباد برگزار می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی از ۱۲ تا ۱۴ آبان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

مرحله استانی رویداد «تولید محتوای دیجیتال بسیج» ر خرم‌آباد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حسن حجت‌پور، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان امروز، سوم آبان در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال توسط سازمان فضای مجازی بسیج لرستان به‌منظور گرامیداشت شش هزار و ۳۰۰ شهید لرستان، ۱۲ تا ۴ آبان در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رویداد در سه بخش پویانمایی، اپلیکیشن و بازی اندروید برگزار می‌شود، افزود: شرکت برای عموم آزاد است وعلاقه‌مندان در قالب تیم‌های سه تا پنج نفره می‌توانند در این رویداد حضور داشته باشند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج لرستان با بیان اینکه افتتاحیه رویداد ۱۲ آبان ماه راس ساعت هشت صبح آغاز می‌شود، اضافه کرد: ۱۱ آبان‌ماه تیم‌های شرکت‌کننده در محل برگزاری رویداد مستقر می‌شوند و ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۰ صبح همزمان با سراسر کشور موضوعات رویداد اعلام و شرکت‌کنندگان به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در یک رزمایش ۴۸ ساعته به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: تیم‌های شرکت‌کننده ۴۸ ساعت در این رزمایش حضور دارند و خروج از محل برگزاری رویداد ممنوع است و در پایان، تولیدات مورد داوری قرار می‌گیرد و در اختتامیه مراسم تیم‌های برگزیده اعلام می‌شوند.

حجت‌پور با بیان اینکه به تیم‌های برگزیده هر بخش جوایز نفیسی اهدا و به مسابقات کشوری که ۲۶ تا ۲۸ آبان ‌ماه در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابند، شناسایی افراد متخصص در حوزه تولیدات دیجیتال، توانمندسازی و ایجاد اشتغال را از مهمترین اهداف برگزاری رویداد برشمرد و گفت: در پایان این رقابت فشرده، تیم‌های برگزیده در این سه بخش معرفی و محصولات آنها با هدف تجاری‌سازی و افزایش ظرفیت اشتغال جبهه انقلاب اسلامی، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha