پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال فرمانده دوران دفاع مقدس
کد خبر: 4207850
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی ارتحال فرمانده دوران دفاع مقدس

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در پی ارتحال سرهنگ ایرج احمدی، فرمانده شجاع هشت سال دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، در پی ارتحال فرمانده شجاع هشت سال دفاع مقدس سرهنگ ایرج احمدی پیام تسلیتی صادر کرد که متن پیام تسلیت بدین شرح است:

«ارتحال فرمانده شجاع هشت سال دفاع مقدس و دلاور مرد میدان‌های رزم و جهاد سرهنگ پاسدار مرحوم ایرج احمدی(رضوان الله علیه) موجب تأسف و اندوه گردید.

سال‌ها مجاهدت در سپاه همیشه پیروز حضرت اباالفضل(ع) و حضور خستگی‌ناپذیر در مقابله با گروهک‌های منحله در کردستان و خوزستان و فرماندهی ستاد عملیات شهری بوکان که با تدبیر و شجاعت مثال‌زدنی آرامش و امنیت را به آن مناطق برگرداند و این افتخارآفرینی برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت و ماندگار گردید.

این فرمانده مقتدر پس از دوران دفاع مقدس با ورود به مجموعه نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی استان لرستان و شهرستان کوهدشت، سلسله و دلفان و بندر جاسک، فصل جدیدی از خدماتش را آغاز و افتخارات ارزشمندی را از خود بر جای گذاشت.

این مرد روزهای سخت پس از سال‌ها تلاش و فداکاری پرفراز و نشیب و سپس تحمل سال‌ها رنج بیماری، به همرزمان شهیدش پیوست و در جوار رحمت الهی جای گرفت.

قطعاً عموم مردم قدرشناس شهرستان پلدختر و حومه، نهادها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، نیروهای مسلح نظامی، انتظامی و امنیتی و بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیئت رزمندگان اسلام، جوانان مؤمن انقلابی و حزب‌اللهی، با حضور در مراسم تشییع و گرامیداشت آن فرمانده ولایت‌مدار تجلیل شایسته‌ای را به عمل خواهند آورد.

در خاتمه این مصیبت غم‌بار را به عموم مردم استان لرستان و شهرستان پلدختر و پیشکسوتان رزم و جنگ و جهاد، خصوصاً رزمندگان سرافراز شهرستان پلدختر تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مهاجر فی سبیل الله آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم، اقوام و بازماندگان صبر و شکیبایی را خواستارم.»

انتهای پیام
captcha