جلسه ستاد شئون فرهنگی استان لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4184336
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

جلسه ستاد شئون فرهنگی استان لرستان برگزار شد + عکس

جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان لرستان با موضوع ایام فاطمیه، پنجم آذرماه در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

جلسه ستاد شئون فرهنگی استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه در لرستان، جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی استان لرستان با موضوع ایام فاطمیه، با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، اعضای ستاد و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر امام جمعه خرم‎آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان در این جلسه با تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه(س) نماد و الگوی بارز ولایتمداری و دفاع از حریم ولایت است و سیره و شیوه زندگی آن بانوی گرامی در دوران پیامبر اسلام(ص) و امام علی(ع) دارای درس‌های آموزنده‌ای است که باید از آنها استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه‌های فرهنگی دینی در قالب‌های تبیینی و تبلیغی در مساجد، مصلی و مکان‌های فرهنگی برای جذب بیشتر مردم اجرا شود، به تکریم شعائر دینی در جامعه اشاره کرد و افزود: ترویج برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی موجب رشد قرآن‌آموزان نوجوان و جوانان و درخشش آنها در مسابقات بین‌المللی شده است.

حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان نیز در سخنانی با اشاره به شعار امسال ایام فاطمیه «مادرم مظلوم بود و یاور مظلومان» گفت: برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه اول و دوم با محوریت تبلیغی معجزه مادری و تقویت پیوندهای اجتماعی برگزار خواهند شد.

وی بیان کرد: برنامه‌های این ایام در چند بخش رسانه، اجرای پویش‌ها، تولید و پخش مستندها، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف، برنامه‌های فرهنگی، روضه‌های خانگی، اجتماع بزرگ مادرانه، مراسم روز شهادت و… خواهند بود.

انتهای پیام
captcha