سی‌وپنجمین مسابقات قرآن بنیاد شهید استان تهران برگزار شد
کد خبر: 4183767
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

سی‌وپنجمین مسابقات قرآن بنیاد شهید استان تهران برگزار شد

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید استان تهران در مرکز فرهنگی امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر و با حضور 50 متسابق برگزار شد.

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید استان تهرانبه گزارش ایکنا، تعداد شرکت‌کنندگان در سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید استان تهران اواخر این هفته در مرکز فرهنگی امامزاده علی‌اکبر(ع) چیذر برگزار شد، 50 متسابق بود که از این تعداد  35 نفر خانم بودند که در رشته‌های حفظ و قرائت قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در بخش بانوان، کارشناسان قرآنی شامل نجات صحاف، زهرا صریحی‌نژاد، معصومه آگاهی، فاطمه شیرازی و زهرا بهاری گروه داوری را تشکیل دادند و در بخش آقایان نیز کارشناسانی همچون علی‌اکبر ملکشاهی، محمدحسین سعیدیان، محمدحسن موحدی، کریم دولتی و محمدمهدی بحرالعلوم به قضاوت اجرای متسابقان پرداختند.

سی‌وپنجمین مسابقات قرآن بنیاد شهید استان تهران برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، ضمن قدردانی از حضور چشمگیر خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در این دوره از مسابقات گفت: با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتیم، اما استقبال از مسابقات در دو مرحله منطقه‌ای و استانی قابل توجه بود، البته برای این اداره کل، مهم توجه به موضوعات قرآنی و فراگیری قرآن از سوی همسر و فرزندان شاهد و ایثارگر است.

مسابقات قرآن امامزاده علی اکبر چیذر

اسامی برگزیدگان سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران و راه‌یافتگان به مرحله کشوری، یکشنبه 5 آذر پس از جمع‌بندی هیئت داوران اعلام خواهد شد.  

یادآور می‌شود، سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم استان تهران به یاد شهدای غزه برگزار شد.   

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha