راهیابی 8 نفر از جامعه ایثارگری گناباد به مسابقات کشوری قرآن
کد خبر: 3505459
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

راهیابی 8 نفر از جامعه ایثارگری گناباد به مسابقات کشوری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد گفت: هشت نفر از جامعه ایثارگری گناباد علاوه بر کسب مقام اول تیمی مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران  خراسان رضوی، جواد حامدزاده، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد با اشاره به فعالیت‌های این اداره در موضوعات و مسابقات قرآنی، اظهار کرد: این اداره در خصوص امور قرآنی فعالیت‌های چشمگیری انجام داده است و سعی خود را بیشتر بر فعالیت‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در میان جامعه ایثارگری معطوف کرده است.
وی افزود: از سنوات گذشته فعالیت‌های بسیار خوب و چشمگیری در این زمینه صورت پذیرفته به نحوی که امسال نیز 8 جلسه قرآنی فعال در سطح گناباد در میان خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این گونه نشست‌ها و جلسات قرآنی، بهره‌گیری از مربیان مجرب برای ارتقا سطح کمی و کیفی معارف قرآنی در میان قرآن‌آموزان شاهد و ایثارگر محسوب می‌شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد گفت: همه ساله مسابقات قرآنی در رشته‌ها «قرائت، ترتیل، تفسیر، حفظ و مفاهیم»برگزار شده که در بهمن‌ماه سال گذشته از میان 200 نفر شرکت کننده در رده‌های سنی مختلف 45 نفر در مرحله شهرستانی منتخب و به مرحله استانی راه یافتند.
وی افزود: به لطف خدا همانند سال‌های گذشته شهرستان گناباد مقام اول تیمی را در سطح استان خراسان رضوی از آن خود کرد، و 8 نفر از جامعه ایثارگری گناباد علاوه بر کسب مقام اول تیمی مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی به مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم راه یافته‌اند.
یادآور می‌شود، 8 نفر از شرکت کنندگان گنابادی مسابقات قرآن استان خراسان رضوی به مرحله کشوری این مسابقات را یافته‌اند که در مردادماه امسال به رقابت خواهند پرداخت.
captcha