پیام نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به‌مناسبت هفته بسیج
کد خبر: 4183424
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

پیام نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به‌مناسبت هفته بسیج

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی و فرهاد زیویار به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پیام مشترکی صادر کردند.

بسیجبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار، استاندار لرستان پیام مشترکی صادر کردند که متن پیام به شرح زیر است:

«هفته بسیج یادآور شجره طیبه‌ای‌ است که به دست حضرت امام خمینی(ره) در بوستان انقلاب ‌کاشته شد و ثمره و نتیجه آن موفقیت‌های چشمگیر و پی در پی در عرصه‌های مختلف کشور است.

بسیج یک مکتب و فرهنگ اصیل و برگرفته از تعالیم نورانی اسلام، آیات قرآن و احادیث نورانی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد آن توانست عامل پیروزی مردم در انقلاب و دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی شود.

بسیج مصداق بارز آیه 122 سوره نساء «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» و آیه 69 سوره عنکبوت «وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا» است، که در مسیر یاری دین خدا و در عرصه‌های مختلف جهاد وارد شده و با توکل بر خداوند متعال بن بست‌ها را از پیش روی برداشته و با جلوه‌گر ساختن اقتدار نظام اسلامی، مایه امیدواری دوستان و پیروان راه حق و عامل خشم و یأس شیاطین جن و انس گشته است.

بدون شک جامعه ما برای موفقیت در هر عرصه‌ای باید از فرهنگ بسیجی پیروی کند، چراکه بسیج عصاره‌ای از خلوص، ایثار و تلاش شبانه‌روزی، همت بلند، ولایتمداری و بسیاری از کمالات دیگر است.

امروز به لطف خداوند متعال و با مجاهدت‌های مثال‌زدنی فرزندان بسیجی خطه شهیدپرور و غیور لرستان، نام زیبای بسیج به‌عنوان «پاره تن مردم» با رایحه خوش رفع محرومیت، حفظ وحدت و ایجاد امنیت عجین شده و این ثمرات با ولایتمداری بسیجیان با اخلاص، مدیریت هوشمندانه فرماندهان و برکت خون شهدای بسیج تحقق یافته است.

اینجانبان، با نثار سلام و صلوات به ارواح مطهر شهدای بسیجی و گرامیداشت یاد و خاطره بسیجیان و شش هزار و 556 شهید استان لرستان، فرا رسیدن هفته بسیج و پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان را به مردم متدین و انقلابی استان به ویژه بسیجیان سلحشور تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سایه توجهات حضرت صاحب‌الامر(عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای از ایزد متعال خواستاریم.»

انتهای پیام
captcha