مسابقه طرح «سودای بندگی» در لرستان برگزار می‎شود
کد خبر: 4155331
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

مسابقه طرح «سودای بندگی» در لرستان برگزار می‎شود

دفتر نماینده ولی‌ فقیه در لرستان با مشارکت امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه استان به‌مناسبت گرامیداشت پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه، مسابقه طرح «سودای بندگی» را در لرستان برگزار می‎کند.

مسابقه طرح «سودای بندگی»به گزارش ایکنا از لرستان، دفتر نماینده ولی ‎فقیه در لرستان با مشارکت امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه استان به‌مناسبت پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران مسابقه طرح «سودای بندگی» را در لرستان برگزار می‎کند.

در برگزاری این مسابقه صداوسیما، سپاه حضرت ابوالفضل(ع)، حوزه هنری، ستاد اقامه نماز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استانداری لرستان، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، دانشگاه لرستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم‎آباد مشارکت دارند.

این طرح با هدف انتخاب مدارس فعال و نمونه شرکت‌کننده در نماز جمعه شهرستان‌ها و مناطق استان لرستان اجرا می‌شود و آخرین مهلت شرکت در این مسابقه تا چهارشنبه، چهارم مردادماه امسال اعلام شده است.

تمامی مدیران، معاونان پرورشی و مربیان امور تربیتی مدارس آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان لرستان می‌توانند یک قطعه عکس با کیفیت و بدون ترکیب‌بندی که حاوی حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در نماز جمعه طی سال‌ تحصیلی 1402 ـ 1401 باشد را از طریق شبکه شاد همراه با مشخصات آموزشگاه (نام آموزشگاه، مقطع تحصیلی، جنسیت، نام شهرستان، منطقه، نام و نام خانوادگی مدیر مدرسه و تلفن همراه) به شماره 09169570269 ارسال کنند.

در آیین اختتامیه این مسابقه که زمان برگزاری آن متعاقباً از سوی دفتر نماینده ولی ‎فقیه در استان لرستان اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد به مدارس برتر لوح تقدیر و هدایای ارزشمندی اعطا می‎شود.

انتهای پیام
captcha