همایش شعر «زن و دفاع مقدس» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4154062
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

همایش شعر «زن و دفاع مقدس» در لرستان برگزار می‌شود

همایش شعر «زن و دفاع مقدس» همراه با گرامیداشت یاد و خاطره 483 شهید زن استان لرستان به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار می‌شود.

همایش شعر «زن و دفاع مقدس»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و گرامیداشت یاد و خاطره 483 شهیده زن استان لرستان، همایش شعر با عنوان «زن و دفاع مقدس» در این استان برگزار می‏‌شود.

این همایش شعر فردا، 20 تیرماه با حضور و شعرخوانی تعدادی از بانوان شاعر استان لرستان در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار می‎شود و شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد است.

در این همایش شعر که با هدف ارتقا سطح کیفی آثار شاعران زن استان و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد، تعداد 10 نفر از بانوان شاعر برتر لرستانی اشعار خود را با موضوع  فداکاری بانوان در عرصه‌های مختلف و ایثارگری آنان در دوران دفاع مقدس و‌ نقش مؤثر  آنان در پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی قرائت می‌کنند و اجرای سرود، برگزاری نمایشگاه کتاب از تازه‌های نشر پایداری از دیگر بخش‌های این همایش است.

لازم به ذکر است، این همایش از سلسله برنامه‌های فرهنگی کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان لرستان است که در پاسداشت مقام 483 شهیده زن استان برگزار می‌شود و در برگزاری آن حوزه هنری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha