کارگاه عملیاتی «تجربه‌نگاری و تولید دانش» در خرم‌آباد برگزار شد + عکس
کد خبر: 4154048
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

کارگاه عملیاتی «تجربه‌نگاری و تولید دانش» در خرم‌آباد برگزار شد + عکس

کارگاه عملیاتی «تجربه‌نگاری و تولید دانش» یک‌شنبه، 18 تیرماه  با حضور 25 نفر با مشارکت قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) و حوزه هنری لرستان بدر خرم‌آباد برگزار شد.

کارگاه عملیاتی «تجربه‌نگاری و تولید دانش»به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌ عمومی حوزه هنری لرستان، کارگاه عملیاتی «تجربه‌نگاری و تولید دانش» یک‌شنبه، 18 تیرماه  با حضور 25 نفر به میزبانی حوزه هنری لرستان برگزار شد.

در این کارگاه یک روزه با حضور سیدحسین حسینی و محمدرضا میرزایی مباحث آموزشی در قالب سرفصل‌هایی ازجمله سوژه‌یابی، ارزیابی، مصاحبه، پیاده‌سازی و تدوین ارائه  شد.

در این کارگاه که با مشارکت قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) و حوزه هنری لرستان برگزار شد، مرتضی رضایی، معاون قرارگاه صاحب‌الامر(عج) لرستان با بیان اینکه برگزاری کارگاه عملیاتی تجربه‌نگاری و تولید دانش با هدف توانمندسازی نیروهای دغدغه‌مند و کنشگران فعال برگزار شده است، افزود:  مرکز تجربه‌نگاری امتداد، برای دست‌یابی به اهداف مطروحه مانند توانمندسازی نیروی دغدغه‌مند جهت شناسایی و سوژه‌یابی کنش‌گران فعال و حلقه‌های میانی در سطح استان و شهرستان برگزار شده است.

وی آموزش جهت گرفتن مصاحبه از سوژه‌های یافته شده، تولید و فرآوری محتوا جهت الگونگاری و الگونمایی مجموعه‌های فعال در به پای کار آوردن مردم را از دیگر اهداف برگزاری کارگاه تجربه‌نگاری و تولید دانش ذکر کرد و ادامه داد: کارگاه مذکور در زمینه‌هایی چون سوژه‌یابی، پیش مصاحبه، مصاحبه، تدوین و بازنویسی ادبی ارائه‌های عملیاتی دارد که تمام محتوای ارائه شده را با محوریت کتاب نشان(دستنامه‌ای از یک تجربه‌نگاری خوب) که توسط مرکز تجربه‌نگاری امتداد تهیه و تنظیم شده، برگزار خواهد کرد‌.

 

انتهای پیام
captcha