غدیر مشخص کننده مسیر هدایت بشریت است
کد خبر: 4153323
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
زیویار:

غدیر مشخص کننده مسیر هدایت بشریت است

استاندار لرستان واقعه غدیرخم را مشخص کننده هدایت بشریت دانست و گفت: کنوانسیون تشکیل حکومت در اسلام در روز عید غدیرخم کامل شد.

جشن غدیربه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۱۶ تیرماه در جشن بزرگ غدیر که با حضور اجتماع بزرگ مردم شهرستان دلفان برگزار شد، اظهار کرد: تکلیف دین اسلام در مورد هدایت و حکومت در روز عید غدیرخم مشخص می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که عظمت و جامعیت اسلام با واقعه غدیرخم شکل کامل پیدا کرد، ادامه داد: فضیلت عدالت و مأیوس شدن دشمنان دین در این روز اتفاق افتاد.

زیویار واقعه غدیرخم را مشخص کننده مسیر هدایت بشریت دانست و افزود: دشمنان اسلام همواره می‌خواستند که دین ناقص بماند که با کامل شدنش در این روز به تعبیر مقام معظم رهبری ضابطه‌مند و قاعده‌مند شد.

استاندار لرستان با اشاره به انواع حکومت‌های بشری در ادوار مختلف تاریخ، تصریح کرد: خداوند منان با ابلاغ آیه این روز بزرگ مبنی بر روز اکمل و اتمم بزرگترین نعمت که همان کامل شدن دین و سرنوشت حکومت اسلامی بود را به ما هدیه داد.

وی در پایان خطاب به مردم ولایت‌مدار و عاشق اهل‌بیت شهرستان دلفان، گفت: انشاالله همه ما قدر این نعمت بزرگ را دانسته و در راه آن همچنان گام برداریم.

انتهای پیام
captcha