جشن ۳ کیلومتری غدیر در خرم‌آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 4152919
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
با عنوان مهمانی بزرگ

جشن ۳ کیلومتری غدیر در خرم‌آباد برگزار می‌شود

دبیر ستاد مردمی مهمانی بزرگ غدیر در لرستان از برگزاری جشن سه کیلومتری غدیر در استان خبر داد و گفت: این جشن با عنوان مهمانی بزرگ، ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۶ به‌صورت رسمی آغاز و تا پایان شب ادامه دارد.

جشن ۳ کیلومتری غدیر در خرم‌آباد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، مسلم رضایی‌پور، دبیر ستاد مردمی مهمانی بزرگ غدیر در خرم‌آباد امروز، ۱۶ تیرماه در نشست خبری تشریح برنامه‌های این رویداد که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: جشن سه کیلومتری غدیر با عنوان مهمانی بزرگ، شانزدهم تیرماه از ساعت ۱۶ به صورت رسمی آغاز و تا پایان شب ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کارهای تشکیلاتی و مقدماتی برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در خرم‌آباد از اسفندماه سال گذشته آغاز و در این راستا کمیته‌های هیئت‌ها، مداحان، انرژی تشکیل شد، ادامه داد: برای انسجام بیشتر و بهتر فعالیت‌ها، ستاد پشتیبانی جشن مهمانی بزرگ غدیر به ریاست استاندار لرستان تشکیل شد.

رضایی‌پور با بیان اینکه سامانه فراخوان و جذب مشارکت در مهمانی بزرگ غدیر در خرم‌آباد تشکیل در این راستا گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی پای کار آمدند، گفت: در این راستا ۳۰۰ نفر مجموعه برای مشارکت و خدمت‌رسانی در جشن مهمانی بزرگ غدیر در خرم‌آباد ثبت‌نام کردند.

دبیر ستاد مردمی مهمانی بزرگ غدیر با بیان اینکه جشن مهمانی بزرگ غدیر امسال از ابتدا تا انتهای خیابان شورا در خرم‌آباد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پارکینگ مصلی الغدیر، فضای پادگان ۰۷ و نیز پارکینگ جهاد کشاورزی در مجاور محل برگزاری جشن مهمانی بزرگ غدیر برای پارک وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با چون در این روز اتمام مومنین سفارش شده است بسیاری از مواکب در این جشن سه کیلومتری به اطعام مهمانان خواهند پرداخت، اضافه کرد: در این جشن خدمات فرهنگی در غرفه‌های مختلف ازجمله غرفه مشاوره، پاسخگویی به شبهات دینی، اجرای سرود، بازی‌های کودکان، ارائه خواهد شد.

رضایی‌پور با بیان اینکه در این جشن چند استیج ویژه در مسیر شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده تا با اجرای برنامه‌های شاد به نشاط این مهمانی اضافه کنند، گفت: تا به امروز بیش از ۱۲۰ موکب در برگزاری جشن مهمانی بزرگ غدیر در خرم‌آباد اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha