رویکرد و روش اثرگذار در مسئله حجاب بررسی می‌شود
کد خبر: 4151802
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
در دانشگاه علوم پزشکی لرستان

رویکرد و روش اثرگذار در مسئله حجاب بررسی می‌شود

کرسی علمی ـ ترویجی «تبیین رویکرد و روش اثرگذار در مسئله حجاب» با موضوعات «آسیب‌شناسی روش‌های موجود» و «تبیین روش‌های اثرگذار در دانشگاه‌ها» دوشنبه، 12 تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار می‌شود.

کرسی علمی ترویجیبه گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان با مشارکت دفتر هم‌اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، دفتر هم‌اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان کرسی علمی ـ ترویجی «تبیین رویکرد و روش اثرگذار در مسئله حجاب» را برگزار می‎کند.

این کرسی علمی ـ ترویجی با موضوعات «آسیب‌شناسی روش‌های موجود» و «تبیین روش‌های اثرگذار در دانشگاه‌ها» دوشنبه، 12 تیرماه از ساعت 9:30 تا 12 در سالن جلسات معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان واقع در پردیس کمالوند برگزار خواهد شد.

ارائه‌دهنده این کرسی حجت‌الاسلام ضیایی‌نیا و ناقدان کرسی نیز حجت‌الاسلام حسین فلاحی‌اصل و احمد حقی هستند و دبیری کرسی را حجت‌الاسلام مرادیان برعهده دارد.

علاقه‌مندان با مراجعه به لینک https://www.skyroom.online/ch/lums/moradian می‌توانند از این کرسی علمی ـ ترویجی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha