خدمات مراکز ناباروری جهاددانشگاهی با پایین‌ترین تعرفه ارائه می‌شود
کد خبر: 4151739
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۴

خدمات مراکز ناباروری جهاددانشگاهی با پایین‌ترین تعرفه ارائه می‌شود

مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی با بیان اینکه خدمات مراکز ناباروری جهاددانشگاهی با پایین‌ترین تعرفه ارائه می‌شود، گفت: دلیل اول مراجعه به این مراکز، تعرفه پایین است.

خدمات مراکز ناباروری جهاددانشگاهی با پایین‌ترین تعرفه ارائه می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدامین صالحی‌نژاد، مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی، شنبه، 10 تیرماه در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان اظهار کرد: جهاددانشگاهی لرستان جز واحدهای موفق است و علی‌رغم اینکه با تأخیر و از سال ۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده؛ سرعت پرشتاب داشته است.

وی ادامه داد: یک نمونه از فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری است که تاکنون شش هزار و 200 پرونده تشکیل شده و این در مقایسه با دیگر مراکز ناباروری، مطلوب است.

صالحی‌نژاد با یادآوری اینکه جهاددانشگاهی در بحث درمان ناباروری با تعرفه عمومی غیردولتی است و این خدمات با پایین‌ترین تعرفه ارائه می‌شود، افزود: هزینه سیکل درمان ناباروری در مراکز جهاددانشگاهی ۱۲ میلیون تومان است این در حالی است که این رقم در مراکز بخش خصوصی تا ۳۰ میلیون تومان است.

مدیرکل دفتر امور مجلس جهاددانشگاهی با بیان اینکه طبق نظرسنجی مراجعان مراکز ناباروری، دلیل اول مراجعه به مراکز این نهاد، تعرفه پایین است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی لرستان در بحث آموزش، گلخانه و تولید گیاهان دارویی موفق عمل کرده و در حال حاضر دو گلخانه این واحد در بام لرستان و کوهدشت، فعال هستند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی شبکه گسترده در کشور دارد و از این شبکه برای توزیع محصولات استفاده می‌کند، گفت: در کنار این موارد، جهاددانشگاهی توانسته است مسئولیت‌های اجتماعی برای خود تعریف کرده و آن را انجام دهد.

انتهای پیام
captcha