دفاتر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های لرستان راه‌اندازی شود
کد خبر: 4151723
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
حاتمی‌کن‌کبود:

دفاتر جهاددانشگاهی در دانشگاه‌های لرستان راه‌اندازی شود

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان بر لزوم راه‌اندازی دفاتر جهاددانشگاهی در تمام دانشگاه‌های استان جهت تسهیل و بهره‌مندی تمام جامعه دانشگاهی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این نهاد تأکید کرد.

دفاتر جهاددانشگاهی در تمام دانشگاه‌های لرستان راه‌اندازی شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، امروز، ۱۰ تیرماه در دیدار مدیرکل دفتر امور مجلس جهاد دانشگاهی کشور و سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به نگاه توسعه‌ای و توانمندی‌های این نهاد انقلابی، گفت: امروز جهاددانشگاهی در سطح کشور و استان‌ها در قالب مراکز آموزش عالی و نیز دوره‌های کوتاه مدت آموزشی توانسته است جایگاه ویژه‌ای پیدا کند.

وی به وجود ظرفیت‌های فراوان جهاددانشگاهی لرستان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و با بیان اینکه این نهاد انقلابی توانسته است در درمان ناباروری منشا خیر و برکت برای استان باشد، گفت: در حوزه ناباروری کارهای خوبی در جهاد دانشگاهی لرستان صورت گرفته است که باید این فعالیت‌ها مستمر باشد.

حاتمی کن‌کبود بر لزوم توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی لرستان در سطح شهرستان‌ها تأکید کرد و با بیان اینکه در هر کدام از شهرستان‌ها می‌توان دفاتر جهاددانشگاهی را تأسیس کرد، ادامه داد: حتی‌الامکان دفاتر جهاددانشگاهی در شهرستان‌های استان با اولویت دانشگاه‌ها راه‌اندازی شوند چراکه دفاتر این نهاد در دانشگاه‌های شهرستان‌های استان می‌تواند علاوه بر کارآمدی بیشتر، زمینه بهره‌مندی جامعه دانشگاهی از ظرفیت‌های این نهاد را فراهم کند.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با یادآوری اینکه از ظرفیت‌های فراوان جهاددانشگاهی به‌طور کامل استفاده نشده است، تصریح کرد: در تمام برنامه‌های شورای روسای دانشگاه‌های لرستان، رئیس جهاددانشگاهی استان هم دعوت می‌شود چراکه بر این باوریم این نهاد می‌تواند در تصمیم‌سازی‌های دانشگاه‌ها در حیطه‌های مختلف، اثرگذار باشد.

وی گفت: در اولین روز کاری سرپرست جهاددانشگاهی لرستان دعوتنامه حضور وی در برنامه دیدار روسای دانشگاه‌های استان با معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که طی دو هفته آینده برگزار می‌شود، ارسال شد.

انتهای پیام
captcha