دیدار سرپرست جهاددانشگاهی با رئیس اداره فرهنگی زندان‌های لرستان
کد خبر: 4150853
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی با رئیس اداره فرهنگی زندان‌های لرستان

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان و رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های این استان جهت توسعه و گسترش زمینه‌های همکاری بین نهادی دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی لرستان با رئیس اداره فرهنگی زندان‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد فرامرزیان، سرپرست جهاددانشگاهی لرستان، امروز، ششم تیرماه با مجتبی روشن‌پور، رئيس اداره فرهنگی و تربیتی اداره‌کل زندان‌های لرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرپرست جهاددانشگاهی لرستان در این دیدار با اشاره به وجود ظرفیت‌های همکاری مشترک با اداره‌کل زندان‌های لرستان، گفت: جهاددانشگاهی لرستان در حوزه فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی، توانمندسازی زندانیان و برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی آمادگی همکاری مشترک با اداره‌کل زندان‌های لرستان را دارد.

وی به وجود دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا برای پوشش فعالیت‌های اداره‌کل زندان‌های لرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دوره‌های ضمن خدمت کارکنان اداره‌کل زندان‌های لرستان توسط جهاددانشگاهی لرستان برگزار می‌شود که این همکاری بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

فرامرزیان با اعلام آمادگی همکاری برای تحصیل زندانیان در مرکز علمی و کاربردی این واحد، ادامه داد: طی هفته‌های آتی تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین جهاددانشگاهی و اداره‌کل زندان‌های لرستان منعقد می‌شود.

مجتبی روشن‌پور، رئيس اداره فرهنگی و تربیتی زندان‌های لرستان نیز در این دیدار با اشاره به عملکرد مثبت جهاددانشگاهی لرستان در اجرای طرح‌های پژوهشی و افکارسنجی، اظهار کرد: در گذشته بخشی از فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی اداره‌کل زندان‌ها توسط جهاددانشگاهی لرستان انجام شده است.

وی با اشاره به استقبال کارکنان اداره‌کل زندان‌های لرستان برای حضور در دوره‌های ضمن خدمت جهاد دانشگاهی، گفت: زمینه‌های همکاری فراوانی در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی با جهاددانشگاهی لرستان وجود دارد.

روشن‌پور با اشاره به فراهم شدن بستر تحصیل زندانیان در مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی لرستان، افزود: این طرح می‌تواند به‌عنوان پایلوت در لرستان برگزار و الگوی کشوری شود به طوری‌که ۳۵ نفر از زندانیان مرکز لرستان جهت تحصیل در دانشگاه‌، اعلام آمادگی کرده‌اند و ساز و کار چگونگی تحصیل آنان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha