رسیدگی به مشکلات جانبازان تکلیف است
کد خبر: 4138489
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

رسیدگی به مشکلات جانبازان تکلیف است

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه خدمتگزاری به خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران تنها وظیفه یک ارگان خاص نیست، گفت: تمام دستگاه‌ها در جهت خدمتگزاری به این قشر از جامعه به عنوان یک تکلیف تلاش کنند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جمعی از جانبازان ۷۰ درصد استان لرستان، امروز، ۱۴ اردیبهشت در دیدار چهره به چهره با استاندار لرستان دیدار و به بیان مسائل و مشکلات خود با استاندار لرستان پرداختند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در این دیدار ضمن تجلیل از فداکاری و ایثارگری جانبازان تأکید کرد: خدمتگزاری به خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران تنها وظیفه یک ارگان خاص نیست؛ بلکه تمام مسئولان وظیفه دارند که در حد مقدورات و توانایی‌های خود در تکریم و خدمت به این عزیزان به عنوان یک تکلیف بکوشند.

وی رسیدگی به مشکلات جانبازان را تکلیف دانست و افزود: جانبازان سرمایه‌های معنوی کشور و مایه افتخار جامعه هستند و خدمت به آن‌ها افتخار بزرگی است.

زیویار با اشاره به اینکه افتخار خدمت به جانبازان مسئولیت و ماموریت دست‌اندرکاران دولت را مضاعف می‌کند، افزود: در این دیدار هر یک از جانبازان به بیان مسائل و مشکلات و خواسته‌های خود پرداخته و با توجه به حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی موارد لازم جهت پیگیری مشکلات مطرح شد.

انتهای پیام
captcha