۸۸ هزار مسافر در مراکز اقامتی فرهنگیان لرستان پذیرش شدند
کد خبر: 4130764
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰

۸۸ هزار مسافر در مراکز اقامتی فرهنگیان لرستان پذیرش شدند

استاندار لرستان از اسکان بیش از ۸۸ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش این استان مشتمل بر ۱۶۰۰ کلاس درس، خانه‌های معلم و اردوگاه دانش‌آموزی کمالوند خبر داد.

فرهاد زیویار استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۱۱ فروردین در جریان بازدید از روند خدمات ستاد اسکان فرهنگیان لرستان به مسافران نوروزی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۸۸ هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان پذیرش و اسکان یافتند.

وی در خصوص تمهیدات ستاد اسکان فرهنگیان لرستان گفت: امسال در استان ۱۶۵ مدرسه برای پذیرش مسافران نوروزی تجهیز شده‌اند که دارای بیش از ۱۶۰۰ کلاس برای این منظور می‌باشند.

زیویار ادامه داد: البته به این تعداد مدرسه و کلاس درس باید خانه‌های معلم و اردوگاه کمالوند خرم‌آباد را نیز باید افزود.

استاندار لرستان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از هشت هزار مسافر به صورت روزانه از امکانات محل‌های اسکان آموزش و پرورش استفاده می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش در ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی، اضافه کرد: خوشبختانه عملکرد خدمات اسکان به مسافران در نوروز امسال نسبت به سال گذشته بهتر است.

زیویار با بیان اینکه استان لرستان به عنوان یک استان دارای جاذبه‌های گردشگری و مهمان‌پذیر مورد توجه مسافران قرار گرفته است، تصریح کرد: خدمات اسکان مناسب به مسافران می‌تواند عامل موثری در توسعه گردشگری در استان باشد.

انتهای پیام
captcha