۷ میلیون تردد نوروزی در لرستان ثبت شد
کد خبر: 4130631
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳

۷ میلیون تردد نوروزی در لرستان ثبت شد

استاندار لرستان از ثبت بیش از ۷ میلیون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های این استان طی ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، شامگاه پنج‌شنبه، نهم فروردین در شورای راهبردی ایمنی ترافیک لرستان به از خودگذشتگی یکی از رانندگان ماشین سنگین اداره‌کل راهداری استان در روزهای بارندگی شدید به منظور نجات جان چند مسافر نوروزی اشاره و اظهار کرد: در مواردی که اقدامات ویژه شامل خدمات خاص توسط پرسنل دستگاه‌های خدماتی و یا برخی افراد فعال اجتماعی به مسافران نوروزی، گردشگران و هم استانی‌ها ارائه شود از زحمات متولیان آن تقدیر خواهیم کرد.

وی گفت: مسئولیت شناسایی و معرفی افرادی که در ایام نوروز، خدمات و اقدامات ویژه‌ای در جهت تسهیل سفرهای نوروزی انجام داده‌اند به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری واگذار شده است.

زیویار در خصوص کارنامه ایمنی ترافیک و تصادفات نوروز امسال در استان، اظهار کرد: علی‌رغم وقوع چند حادثه ناگوار رانندگی در نوروز امسال، عملکرد میزان تصادفات و سطح ایمنی جاده‌های استان از ابتدای سال جدید تاکنون در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

استاندار لرستان با اشاره به بیش از هفت میلیون تردد از جاده‌های استان از ابتدای نوروز امسال، ادامه داد: خوشبختانه آمار حوادث استان نسبت به زمان مشابه در سال گذشته در شرایط بهتری است.

وی افزود: این در شرایطی است که تراکم سفرها در نوروز جاری نسبت به سال گذشته بسیار بیش‌تر از سال گذشته بوده است و این جای تقدیر دارد.

انتهای پیام
captcha