برنامه‌های رمضان متناسب با همه اقشار جامعه تدارک دیده شود
کد خبر: 4125248
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
امام جمعه موقت خرم‌آباد:

برنامه‌های رمضان متناسب با همه اقشار جامعه تدارک دیده شود

جت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس با قرآن‌ را از مهمترین اولویت‌های برنامه‌های ماه مبارک رمضان در استان دانست و گفت: برنامه‌های ماه مبارک رمضان متناسب برای همه اقشار نوجوانان جوانان و کودکان دیده شود تا خانواده‌ها بیشترین استفاده را در این راستا ببرند.

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان که عصر سه‎شنبه، 9 اسفندماه به میزبانی صداوسیمای مرکز لرستان با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ماه مبارک رمضان برگزار شد، بر همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های این ماه تأکید کرد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد انس با قرآن‌ از مهمترین اولویت‌های برنامه‌های این ماه است.

وی بر لزوم هم‌افزایی برای اجرای بهتر برنامه‌های صداوسیما و سایر برنامه‌ها در سطح شهر و استان در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و ادامه داد: جلسات تفسیر قرآن، بیان نکات اخلاقی، بیان احکام و مناجات در سحر، پاسخگویی به احکام انعکاس داده شود. همچنین برنامه‌های ماه مبارک رمضان متناسب برای همه اقشار جامعه تدارک دیده شده تا خانواده‌ها بیشترین استفاده را در این راستا ببرند.

علی‎رضا شیروی، مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان نیز در این جلسه از آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان از همه ظرفیت‌های قرآنی استان در این برنامه‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha