قدرت انقلاب به ملت آن است
کد خبر: 4118999
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
استاندار لرستان:

قدرت انقلاب به ملت آن است

فرهاد زیویار شاخصه انقلاب اسلامی را حفظ و استمرار آن دانست و با بیان اینکه قدرت انقلاب به زرادخانه نیست بلکه به ملت آن است که در عرصه‌های مختلف قدرت علمی خود را نشان می‌دهند و پیشرفته‌ترین تجهیزات را می‌سازند، گفت: انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را بر هم زد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۱۲ بهمن‌ماه، در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک دهه فجر و سالروز میلاد امام جواد(ع) و امام اول شیعیان گفت: ایران اسلامی مملکت دین و عالمان است و شعرا، فلاسفه، حکما و دانشمندان بزرگی را با شناسنامه ایرانی، به جهان معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه در عرصه اجتماع هم دیده‌ایم ایران و ایرانی چه ظرفیت‌هایی را ارائه کرده است، ادامه داد: هر جا ایرانی پا به عرصه گذاشته است، نجات‌بخش بوده است، کمااینکه انقلاب اسلامی ایران نتوانستن را به توانستن تبدیل و در مقابل همه هجمه‌ها مقاومت کرد.

زیویار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نهضت حسینی را الگو قرار داد و فعل نشدن را اعجازگونه به شدن تبدیل کرد، گفت: خیلی از گروهک‌ها سعی داشتند مبارزه ملت با استکبار را به حرکت مسلحانه تبدیل کنند، اما انقلاب ما انسان تربیت کرد، چراکه سرمایه انقلاب زرادخانه نیست بلکه میلیون‌ها ایرانی است که در عرصه‌های مختلف قدرت خود را نشان می‌دهند.

استاندار لرستان با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی معادلات جهانی را بر هم زد، صدها کتاب به رشته تحریر درآمد و معادلات دچار مسئله شدند، اضافه کرد: شاخصه انقلاب اسلامی، متفاوت از شاخص‌هایی بود که در انقلاب‌های آن زمان رخ داد.

وی برجستگی انقلاب اسلامی ایران را استمرار و ادامه یافتن آن دانست و با بیان اینکه انقلاب ما حججی‌ها، عجمیان‌ها، سلیمانی‌ها، مطهری‌ها و بهشتی‌ها را تربیت کرده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران از حیث شهدا، رشادت‌ها، مقاومت‌ها و ایثار بعد از ائمه معصومین، معادلی ندارد.

زیویار بر لزوم پژوهش در خصوص چرایی و شاخص‌های انقلاب تأکید کرد و با بیان اینکه ملت ایران قابل مقایسه با هیچ ملتی نیست، اضافه کرد: ۴۰ سال تحریم، هشت سال دفاع مقدس و جنگ ترکیبی نتوانست کشور ما را به انفعال ببرد، چراکه جایگاه انقلاب والاست و هر کسی توان فهم جایگاه انقلاب را ندارد.

استاندار لرستان با یادآوری اینکه امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری، دانشمندان و اهل قلم قدر ملت را می‌دانند و عمر خود را صرف اعتلا و عزت این کشور کرده و تا پای جان ایستادند، گفت: کسانی هم هستند که اندک علمی به‌دست می‌آورند ولی چمدان را بسته و از کشور خارج می‌شوند.

انتهای پیام
captcha