مشاور وزیر صمت با خانواده شهید «مهرداد جهان‌پناه» دیدار کرد + عکس
کد خبر: 4115464
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

مشاور وزیر صمت با خانواده شهید «مهرداد جهان‌پناه» دیدار کرد + عکس

حسن ممتحن، مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران وزارت صمت، 27 دی‎ماه با خانواده شهید مهرداد جهان‌پناه دیدار کرد.

دیدار با خانواده شهید مهرداد جهان‌پناهبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، حسن ممتحن، مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران وزارت صمت، بهمن جعفری، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان سه‎شنبه، 27 دی‎ماه با خانواده شهید مهرداد جهان‌پناه دیدار کردند.

بهمن جعفری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان در این دیدار که با حضور فرزاد محمدی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان و صادقی، مسئول بسیج مهندسین صمت انجام شد، گفت: اگر در دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادیم به‌خاطر مقاومت رزمندگان بود.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و تلاش برای رفع مشکلات این قشر جزو اولویت‌های کاری همه مسئولان باید باشد.

جعفری با بیان اینکه شهدا با ایستادگی و مقاومت و اقتدار مانع تحقق اهداف دشمن شدند، ایثار و جانفشانی شهدا را ضامن وحدت در جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: شهدا با شهادت به فوز عظیم و صلاح و رستگاری دست یافتند و شهادت در راه باری‌تعالی دارای مقام و مرتبه‌ای عظیم است و اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی با بیان اینکه شهدا به ما یاد دادند که در چه مسیری حرکت کنیم و باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم، خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت ایران دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا تکیه‌گاه معنوی جامعه ما هستند، آنها با راهی کردن عزیزان خود در واقع همه آرزوهایشان را فدا کرده‌اند.

حسن ممتحن، مشاور وزیر و هماهنگ‌کننده امور ایثارگران وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار، گفت: باید سیره شهدا را نصب‌العین قرار دهیم، چراکه شهدا چراغ هدایت هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه همه مسئولان توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اضافه کرد: در تمام جلسات استان‌ها نیاز است همه مسئولان از شهدا فاصله نگیرند، چراکه اگر فاصله گرفتند توفیق آنان در کار کم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha