رونمایی دو عنوان کتاب در بروجرد
کد خبر: 4103007
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

رونمایی دو عنوان کتاب در بروجرد

دو کتاب با عناوین «درآمدی بر مدیریت شهری و چالش‌های پیش‌رو» نوشته علی‌رضا مقسمی و «تاثیر زمینه‌های سازمانی بر عملکرد نوآوری با تبیین نقش میانجی مدیریت کیفیت نرم و سخت» نوشته مشترک احسان حکمتی و علی کردی در بروجرد رونمایی شد.

رونمایی دو عنوان کتاب در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، طی مراسمی که یک‎شنبه، ششم آذر در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر شهرستان بروجرد برگزار شد، دو کتاب با عناوین «درآمدی بر مدیریت شهری و چالش‌های پیش‌رو» نوشته علیرضا مقسمی و «تأثیر زمینه‌های سازمانی بر عملکرد نوآوری با تبیین نقش میانجی مدیریت کیفیت نرم و سخت» نوشته مشترک احسان حکمتی و علی کردی رونمایی شد.

مدیریت شهری از شاخه‌های ویژه در علم مدیریت است و تعهد، تخصص، تبحر و پاک‌دستی مدیران منصوب در این حوزه به‌طور مستقیم با رشد و توسعه شهرها و افزایش رفاه شهروندان رابطه مستقیم دارد.

نویسنده کتاب «درآمدی بر مدیریت شهری و چالش‌های پیش‌رو» آن‌را به مدیرانی تقدیم کرده است که نخستین ویژگی ارزشمندشان، داشتن «اراده» است! اراده‌ای پولادین برای رفع مشکالات سازمان و جامعه! مدیرانی که برای مدیریت صحیح و دانش‌محور تربیت شده و سال‌ها تجربه کسب کرده‌اند.

این کتاب در مؤسسه انتشارات هزاره سوم پارس به مدیر مسئولی علیرضا مقسمی از ناشرین فعال بروجرد به چاپ رسیده است.

همچنین، کتاب «تأثیر زمینه‌های سازمانی بر عملکرد نوآوری با تبیین نقش میانجی مدیریت کیفیت نرم و سخت» نوشته مشترک احسان حکمتی و علی کردی یک‌شنبه، ششم آذر در مرکز اسناد و شناسایی مفاخر رونمایی شد.

هدف از این کتاب شناسایی عوامل تأثیرگذار زمینه‌های سازمانی بر عملکرد نوآوری با تبیین نقش میانجی مدیریت نرم و سخت است.

به‌طور کلی می‌توان گفت زمینه‌های سازمانی با نقش میانجی مدیریت کیفیت سخت بر عملکرد نوآوری تأثیر دارد، حال آنکه خود عوامل زمینه‌ای شامل تمرکز قدرت و انسجام بین واحدها به‌طور مستقیم بر مدیریت کیفیت نرم و سخت می‌تواند اثرگذار باشد و مدیریت کیفت بر عملکرد نوآوری همین تاثیرگذاری متقابل را به همراه دارد.

این کتاب در مؤسسه انتشارات هزاره سوم پارس به مدیر مسئولی علیرضا مقسمی از ناشرین فعال بروجرد به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha