دوره آموزشی «تدبر در قرآن» در لرستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4102739
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

دوره آموزشی «تدبر در قرآن» در لرستان اجرا می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان از برگزاری دوره آموزشی تدبر در قرآن ویژه دانشجویان لرستان خبر داد و گفت: این طرح با عنوان «خوانش قرآن، خوانش زندگی» برگزار خواهد شد.

امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستانامین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «تدبر در قرآن» از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان و با همکاری معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، اظهار کرد: این طرح با عنوان «خوانش قرآن، خوانش زندگی» برگزار خواهد شد.

وی انس و مطالعه قرآن و عمل به آن به‌عنوان ضرورت زندگی توحیدی، فعال‌سازی قوه اختیار به‌وسیله قرآن را از اهداف اصلی دوره آموزشی تدبر در قرآن برشمرد و گفت: از اهداف فرعی این دوره می‌توان به آشنایی با مفهوم تدبر و نقش آن در زندگی به‌واسطه شناخت موضوعات سوره‌ها و عمل به آن، توانایی گام‌بندی یک موضوع برای عمل و رسیدن به عمل به‌صورت مصداقی، اشاره کرد.

آزادبخت با بیان اینکه تمام دانشجویان علاقمند به فعالیت‌های قرآنی می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند، ادامه داد: از مزیت‌های شرکت در این طرح می‌توان به بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته قرآنی و علمی، حضور در کلاس‌های آموزشی رایگان، ايجاد زمينه‌های تبادل افکار و خلاقيت اشاره کرد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به اینکه فرآیند ارائه سرفصل‌های این دوره به صورت ارائه کلی سوره و موضوع اصلی سوره، تبیین طهارت عملی متناسب به سوره، تبیین گام‌های شش‌گانه فرآیند خیرگزینی مربوط به موضوع سوره خواهد بود، اضافه کرد: علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی https://roytab.ir/tadabordarghoran مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha