جشنواره «اقوام ایران» در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4102441
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
اردیبهشت سال آینده؛

جشنواره «اقوام ایران» در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود

جشنواره «اقوام ایران» اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری جشنواره اقوام ایرانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری جشنواره اقوام ایران امروز، پنجم آذر با همکاری مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان و جهاد دانشگاهی استان لرستان، در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد.

رویکرد جشنواره از نوع علمی است و در این نشست، درباره راهکارهای هرچه کیفی و علمی‌تر برگزار شدن جشنواره، دیدگاه‌های مختلف مطرح شد. همچنین، کمیته‌های تخصصی این جشنواره شامل کمیته‌های علمی، اجرایی و مالی مشخص شدند.  

حجت‌الاسلام عابدین درویشی‌پور، رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی در این نشست در سخنانی، برگزاری چنین جشنواره‌هایی را با رویکرد علمی باعث افزایش تراز موضوعات فرهنگی، اجتماعی، قومیتی با نگاه علمی و دانشگاهی دانست.

این جشنواره در اردیبهشت ماه سال 1402 همزمان با گرامیداشت روز خرم آباد برگزار خواهد شد، در جشنواره قبلی نیز دانشگاه لرستان حضور فعال در طراحی و اجرای برنامه‌های دانشگاه‌محور و برگزاری نشست‌های تخصصی علمی، تخصصی داشت که در مجموعه تاریخی و گردشگری فلک‌الافلاک خرم‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام
captcha