۱۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان اعزام شدند
کد خبر: 4102364
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
در هفته بسیج

۱۲۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم لرستان اعزام شدند

جانشین فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اجرای هزار و ۲۷۵ برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در این استان گفت: در هفته بسیج یک هزار و 200 گروه جهادی به مناطق محروم لرستان اعزام شدند.

مجید سوری، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید سوری، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز، پنجم آذر، در همایش اقتدار بسیجیان لرستان که در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، همایش «شکوه اقتدار بسیجیان» در سراسر استان‌ها برگزار و بسیجیان به‌صورت مجازی، مستمع سخنرانی رهبر معظم انقلاب خواهند بود.

وی با بیان اینکه برنامه اقتدار بسیجیان همزمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب سراسر کشور در شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد، ادامه داد: بسیج راهبردها را از مقام معظم رهبری دریافت و اجرایی می‌کند.

سوری با بیان اینکه امسال در هفته بسیج با همت بسیجیان لرستان، یک هزار و ۲۷۵ برنامه اجرایی شد، ادامه داد: این برنامه‌ها در عرصه محرومیت‌زدایی، خدمات به محرومان، فرهنگی و اجتماعی، اجرایی شد.

جانشین سپاه لرستان با یادآوری اینکه سپاه لرستان به تبع مجموعه سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی اقدامات خوبی را به سرانجام رساند که هفته بسیج شاهد افتتاح بخشی از آنان بودیم، گفت: در هفته بسیج، رزمایش «جهادگران فاطمی» در لرستان برگزار و یک هزار و 200 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در دو ماه اخیر شاهد فتنه‌ای بودیم که با حضور مردم و نیروهای نظامی و بسیج این فتنه ناکام ماند که جای تقدیر از زحمات بسیج در حوزه مبارزه با ناامنی دارد، تصریح کرد: در همین هفته تمام اقشار بسیج برنامه‌های متنوعی در سطح اقشار مختلف بسیج، به اجرا گذاشتند.

انتهای پیام
captcha