ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا نیازمند یک حرکت جهادی است
کد خبر: 4098553
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا نیازمند یک حرکت جهادی است

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با بیان اینکه باید با حرکتی جهادی در ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا اقدام شود، گفت: لازم است از ظرفیت روحانیت در این راستا استفاده شود.

حجت‌الاسلام هبت الله هاشمیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز، ۱۹ آبان در جلسه شورای معاونین، شورای هماهنگی، روسای شهرستان‌ها و دیدار با ائمه جماعت استان در مرکز توانبخشی ایثار خرم‌آباد، اظهار کرد: باید در عرصه عمل در خدمت به مردم و برای کسب رضای خدا و ولی خدا گام برداریم و اقدام جهادی صورت گیرد.

وی با اشاره به انتخاب نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید لرستان، افزود: همه فعالیت‌ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

هاشمی با اشاره به راه‌اندازی مجتمع توانبخشی ایثار لرستان، اضافه کرد: امید است از این ظرفیت به خوبی در راستای خدمت به جامعه هدف بهره‌مند شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۴۸ شهید لرستان در اردیبهشت‌ماه سال آینده، اضافه کرد: ضبط تاریخ شفایی والدین شهدا از اقدامات مهمی است که در این راستا در حال پیگیری بوده و حدود ۲۰ نفر در این زمینه در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه باید با حرکتی جهادی در ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا اقدام شود، گفت: لازم است از ظرفیت روحانیت در این راستا استفاده شود.

انتهای پیام
captcha