شکاف بین نسلی را با جهاد تبیین کاهش دهیم
کد خبر: 4096510
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

شکاف بین نسلی را با جهاد تبیین کاهش دهیم

استاندار لرستان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ضربه زدن به زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی است، گفت: تفاوت‌ها و شکاف بین نسلی را باید با جهاد تبیین کاهش دهیم.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز، ۱۱ آبان، در همایش پدافند غیرعامل لرستان، یکی از وجوه این مناسبت‌ها را تبیین دانست و اظهار کرد: شاید یکی از مهمترین مأموریت‌های ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای صیانت از داشته‌ها، توجه به همین مناسبت‌ها همچون هفته پدافند غیرعامل و ۱۳ آبان است.

وی واژه پدافند را به‌معنای مقابله در برابر یک حمله دانست و تصریح کرد: اگرچه در سال‌های اخیر سازوکار پدافند غیرعامل ایجاد شده، اما تاریخی به قدمت حیات بشر دارد، همچنان‌ که ساختن قلعه‌ها و حفاظت از داشته‌ها جزئی از پدافند غیرعامل بوده است.

زیویار با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل یک اصلی دائمی برای مقابله با هر نوع تهدیدی است که زندگی بشر را دربر گیرد، آمادگی حداکثری در پدافند غیرعامل را موجب مصونیت در برابر تهدیدها دانست و افزود: هر جامعه‌ای برای حفظ خود لازم است براساس بررسی‌ها و ایده‌ها، از زیرساخت‌ها به‌صورت مداوم حفاظت کند.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه در ۱۳ آبان ۵۶ دانش‌آموز جان خود را به خطر انداختند تا ابهت سفارتخانه‌های دشمن را بشکنند، گفت: این مناسبت‌ها را باید برای نسل‌ها تبیین کرد تا دهه هفتادی و هشتادی‌ها از تاریخ این سرزمین مطلع و از دشمنی دشمنان آگاه شوند.

وی فاصله بین نسلی را یک تهدید برشمرد و گفت: باید تلاش کرد فاصله نسلی با جهاد تبیین کاهش یابد، این کشور و انقلاب به‌راحتی به دست نیامده و حاصل خون شهدا و مدافعان امنیت است.

زیویار با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ضربه زدن به زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی است، اظهار کرد: مردم ایران بیدار هستند و نسبت به توطئه‌ها اشراف کامل داشته و در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

خبرنگار _ امین زینی وند 

انتهای پیام
captcha