مدیریت فعالیت‌های مهدوی به مردم واگذار شود
کد خبر: 4089188
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

مدیریت فعالیت‌های مهدوی به مردم واگذار شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر لزوم گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه گفت: مدیریت فعالیت‌های مهدوی به مردم واگذار شود.

مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز، 10 مهر در جلسه شورای سیاستگذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت‌های مهدوی استان لرستان اظهار کرد: فرهنگ مهدویت باید هر چه بیشتر وارد ابعاد مختلف زندگی‌ مردم شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های مسئله مهدویت نباید دولتی شود بلکه باید مدیریت آن به مردم واگذار شود، ادامه داد: در خصوص اربعین نیز مقام معظم رهبری بر لزوم مردمی بودن و مردمی ماندن فعالیت‌ها تأکید دارند.

منعمی با تأکید بر اینکه مهدویت یک جریان است که از یک نقطه آغاز و به ظهور منجی عالم بشریت ختم می‌شود، گفت: ادارات و دستگاه‌ها نیز باید بستر فعالیت‌های مهدوی را فراهم کرده و جدی‌تر پای مباحث مهدوی بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تأکید بر لزوم توجه بیشتر دستگاه‌هایی مانند آموزش و پرورش به مباحث مهدوی، گفت: دشمنان به‌دنبال القای شبهات در خصوص مهدویت هستند که در راستای پاسخ‌گویی به این شبهات رسانه‌ها نقش مؤثری دارند.

انتهای پیام
captcha