توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان بروجرد
کد خبر: 4088406
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

توزیع بیش از ۱۳ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان بروجرد

مسئول بسیج سازندگی بروجرد با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال ۱۳ هزار و ۸۵۹ بسته مواد غذایی بین خانوارهای نیازمند بروجرد توزیع شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان کمک مؤمنانه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

بسته های معیشتیبه گزارش ایکنا به نقل از  بسیج سازندگی بروجرد، رضا ارکانی، مسئول بسیج سازندگی بروجرد امروز، ششم مهر در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: در شش ماهه اول امسال ۱۳ هزار و ۸۵۹ بسته مواد غذایی به ارزش پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه همچنین در این مدت ۳۴ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند نیازمند به ارزش ۱۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۵۱ عدد کارت هدیه به مبلغ ۱۲ میلیون تومان توزیع شده است، اضافه کرد: در این مدت ۳۷۲ هزار و ۸۱۵ بسته غذای گرم با هزینه ۱۰ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

ارکانی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را یکی از برنامه‌های بسیج برشمرد و ادامه داد: در سال‌جاری دو زندانی با هزینه ۱۲۳ میلیون تومان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مسئول بسیج سازندگی بروجرد اظهار کرد: در شش ماهه اول امسال نیز ساخت ۱۸ منزل مسکونی انجام شد که این منازل با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۱۲ میلیون تومان با همکاری گروه‌های جهادی احداث و در اختیار خانوارهای نیازمند قرار گرفت، علاوه بر این نیز ۵۳ وسیله منزل به ارزش ۱۵۳ میلیون تومان در اختیار خانوارهای محروم قرار داده شده است.

وی افزود: در مجموع از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۲۰ میلیارد و ۴۱۰ میلیون و ۷۴۴ هزار تومان کمک مؤمنانه در بین نیازمندان شهرستان بروجرد توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha