برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان + عکس
کد خبر: 4084055
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان + عکس

جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان با محوریت رونمایی از نقشه مهندسی کشور برش استان لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

شورای فرهنگ عمومی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان امروز، ۱۶ شهریور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، رئیس شورای فرهنگ عمومی و نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، اسماعیل شفاعی، مدیر شورای فرهنگ عمومی کشور و اعضای شورا در دفتر امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت رونمایی از نقشه مهندسی کشور برش استان لرستان برگزار شد، اسماعیل شفاعی، مدیر کل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در سخنانی شورای فرهنگ عمومی را به عنوان اصلی‌ترین بازوی شورای عالی انقلاب عنوان کرد و گفت: ما در کنار یک تئوری فرهنگی برای رفع آسیب‌ها و مشکلات به‌دنبال یک برنامه عملیاتی برای تبدیل این برنامه‌ها به رفتار فرهنگی در جامعه هستیم.

وی افزود: امسال برای اجرایی‌سازی سند فرهنگ عمومی اعتبار هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده که به تناوب به همه استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در این مراسم نقشه مهندسی فرهنگی را از اسناد بالادستی مورد نیاز کشور دانست و افزود: تعیین الویت‌ها، ترسیم اجزاء و وضع مطلوب از موارد مهم سند نقشه مهندسی کشور است.

 

انتهای پیام
captcha