اعلام فراخوان کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان
کد خبر: 4072911
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

اعلام فراخوان کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان

دبیر علمی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان گفت: علاقه‌مندانی که تمایل به شرکت در بیست‌وچهارمین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت را دارند، می‌توانند اشعار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال‌ جاری به دبیرخانه این گنگره ارسال کنند.

مسعود سپهوندی، دبیر علمی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، مسعود سپهوندی، دبیر علمی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت، یکم مرداد در سخنانی از فراخوان بیست‌و‌چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقامت همزمان با سراسر کشور به‌‌صورت جشنواره استانی در لرستان خبر داد و گفت: پوستر فراخوان این جشنواره در لرستان منتشر شد.

وی افزود: این جشنواره در آستانه برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان، به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان برگزار می‌شود.

سپهوند دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین را از جمله محور‌های مرحله استانی بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان برشمرد و ادامه داد: شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان و نیز بخش عمومی شعر دفاع مقدس، محور‌های دیگر این جشنواره هستند.

دبیر علمی جشنواره استانی کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت در لرستان تصریح کرد: علاقه‌مندانی که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند، می‌توانند اشعار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال‌ جاری، به‌صورت فایل ورد، در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۳۹۴۷۲۸۲۰۶ به نام عصمت دهقانی دبیر اجرایی جشنواره ارسال کنند.

سپهوندی بیان کرد: پس از بررسی آثار و اعلام برگزیدگان در سطح استان لرستان، نفرات برتر جهت رقابت، به دبیرخانه کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت معرفی خواهند شد.

وی گفت: علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به دبیرخانه استانی واقع در خرم‌آباد، خیابان اندیشه، جنب ترمینال برون استانی شرق، کوچه اندیشمند ۹، پلاک یک، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، معاونت ادبیات مراجعه کنند و یا با شماره ۶۶۳۳۳۱۸۸۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha